TVP.pl Informacje Sport Kultura Rozrywka VOD Serwisy tvp.pl Program telewizyjny
 
Odwiedź Na dobre i na złe na Facebooku-u Oficjalny kanał serialu na YouTubie

Sambor w depresji…

Data publikacji: 2012-04-23 
Po kłótni w szpitalu, Sambor wciąż jest w szoku. Nie umie zapomnieć tego, co Falkowicz powiedział o Ninie… I miłosne smutki topi w alkoholu - w towarzystwie Van Graafa.
Sambor w depresji…
Sambor w depresji…

- To już trzecie piwo - Holender zerka ze współczuciem na kolegę. - Nie powinieneś tyle pić...

A chirurg, z każdą kolejką, coraz bardziej traci humor.

- Ja to mam szczęście… Jak się zakocham, to zawsze jak kulą w płot! Albo żona brata… Albo zwiewa mi sprzed nosa w siną dal… A teraz… teraz to już w ogóle!

- Przecież nie masz żadnych dowodów… Zamiast siedzieć tu i użalać się nad sobą, powinieneś porozmawiać jak człowiek… Wyjaśnić wszystkie wątpliwości!

- Sam jestem popieprzony, to czego mogę się spodziewać?

- Michał… To jakiś absurd! - Van Graaf traci w końcu cierpliwość. - Ja nie wierzę w ani jedno słowo tego… Falkowicza! On nie wzbudza zaufania. Nina to świetna dziewczyna i naprawdę zależy jej na tobie… Krzyś ją lubi…

A Sambor - gdy kolega wspomina o chłopcu - jeszcze bardziej się załamuje.

- I jeszcze to! Jeszcze Krzysia omotała!

- Michał, ty nie myślisz trzeźwo teraz… Musisz iść do domu. Dobrze się wyspać. Jak to wy mówicie? Wieczór jest głupszy od poranku, tak?

- Coś w tym stylu…

- Jesteście dorosłymi ludźmi i musicie porozmawiać jak dorośli!

- Tak… Masz rację!

Nagle, Sambor podejmuje decyzję - i zrywa się do wyjścia.

- Muszę z nią porozmawiać!

A Van Graaf wpada w panikę…

- Zaraz, zaraz… Ale nie teraz! Nie w takim stanie!!!

To scena, którą zobaczymy już 27 kwietnia - w 483 odcinku "Na dobre i na złe"! Jaki będzie finał? Odpowiedź poznacie tylko na antenie TVP 2… I na naszej stronie - w kolejnym newsie!

Komentarze
Werosia 2012-04-23 10:40:18
Może uderzy Ruda? Albo będzie miał wypadek? Może pojedzie do Niny i coś jej zrobi, i zerwą? Oby nie, bo myślę, że byliby cudowną parą.
grazynalato 2012-04-23 10:43:04
Jedno jest dobre - Michał zawsze może liczyć na Ruuda.żal mi Michała.
LENKA_STARSKA 2012-04-23 13:42:49
WIERZE W NINE I SAMBORA ONI MUSZA BYC RAZEM JAK LENA URODZILA SYNA TO SIE NIE PODDALA TO ONI TEZ SIE NIE PODDADZA
aga3 2012-04-23 14:42:13
Nina nie zachowała się w porządku. Okey. Ale czy Michał miałby odwagę podejść do niej i powiedzieć "Sorry Nina brałem kasę za pójście do łóżka. Potem byłem z laską, która jest teraz moją szefową." Myślę, że nie. Uważam, że on powinien się postawić w sytuacji Niny. Jej jest bardzo ciężko. Do tego jeszcze Krzyś się bardzo zżył z Niną. Pewnie bardzo mu go brakuje. Ja rozumiem, Michałowi jest ciężko ale jeżeli Nina powiedziała mu, że dawno ma to za sobą no to nie powinien się tak obrażać. Poza tym kiedy miała mu powiedzieć???????? Przed ich randką to ona nie była pewna czy on coś do niej czuje. Mogła ale moim zdaniem to nie polepszyłoby ich relacji. Czy on jej powiedział o Patrycji, Dorocie, lewych zwolnieniach, o pobycie w areszcie?????? No chyba nie. A co by było gdyby on jej o tym wszystkim powiedział i ona go odrzuciła???
ola79 2012-04-23 14:43:06
jak dla mnie to Sambor jest żałosny!
aga3 2012-04-23 14:46:02
A ten Falkowicz to już normalnie... Teraz zmienił nastawienie do Wiki i wszyscy go traktują jako cudownego i świętego. A on korzystając z okazji podstępnie niszczy związek dwojga kochających się ludzi. Może on ma kompleksy z powodu tego, że nie ułożyło mu się z Niną i z Wandą???? Nawet jeśli to go to nie usprawiedliwia.
2012-04-23 16:14:47
Po przeanalizowawaniu tego wszystkiego powiem tak: Michale Sambor co ty facet wygadujesz? Teksty w stylu, że Nina omotała Krzysia albo" Ja to mam szczęście… Jak się zakocham, to zawsze jak kulą w płot" co to ma być? To znaczy człowek popełni jeden błąd i koniec? Nie należy mu się możliwiość wysłuchania i wyjaśnienia? Osądzać z góry tą dziewczynę bez jakichkolwiek wyjaśnień jest ża-łos-ne. Kompletna porażka. Pozbieraj d.... w troki , nie użalaj się nad sobą tylko załatw to tak jak prawdziwy facet KTÓRY MÓZGN.No a poza tym to niewiem co scenarzyści chcą nam pokazać przez takie zachowanie Sambora bo jak dla mnie to żadnej logiki tu nie widzę. Powiem tyle że zachowanie jest nieadekwatne do sytuacji.Bo niby dlaczego niegłupi facet jakim jest Michał miałby być tak ślepo wierzący Falkowiczowi , człowiekowi wątpliwego charakteru a nie swojej kobiecie w której bądź co bądź jest mocno zakochany. Oznaczałoby to, że wogóle się nie znają. Wogóle jej nie ufa. I za kogo on ją tak naprawdę uważał? Wszystko co do tej pory Nina zrobiła dla niego ma się nijak do obecnej sytuacji i zachowania. Mało tego. Przeczytałam gdzieś że w odc. 486 po tym jak Wiktoria i Nina odkryją że Ludmiła dalej ma guza a Falkowicz to oszust ,Przemek będzie prowadził śledztwo w jego sprawie i całego tego syfu które robił w swoich klinikach.Tylko oczywiście jak to udowodnić? Dowodów nie ma. Ja myślę, że tu zaangażują Ninę i wykorzystają jej dawną zażyłość z Faklowiczem, żeby trochę koło niego powęszyła , może nawet w imię zemsty za przyjaciółkę pozwoliła sobie na coś więcej.Falkowicz ma do niej słabość i trochę by zmiękł i co najważniesze stracił czujność.Oczywiście bez wiedzy Sambora, co zaoogni sytuację chyba już na amen. A wtedy to będzie hardcor i... koniec sezonu. Tak to widzę.
fuzia695 2012-04-23 17:41:35
Poprostu... chyba scenarzystą się coś pomylilo od kiedy Sambor tak postepuje? taki zrównoważony mężczyzna po przejsciach i jesszczze tak sie zachowuje w stosunku co do Niny! Ja myśle że Nina żaluje ze chodzila z facetmi i do łółżka za kase chciala by wykreslic ten okres życia. Znalazl sie Sambor świętoszek siedzial w więzieniu i co powiedzial o tym kiedykolwiek Ninie ? nie więc przestańcie psuć ten serial!
fuzia695 2012-04-23 17:42:11
Bo mnie to zaczyna denerwować ;D
natalia09022001 2012-04-23 18:55:08
popieram fuzia695 ♥
majeczkaes 2012-04-23 19:03:04
Ja też popieram.
majeczkaes 2012-04-23 19:11:24
A jeszcze co do przeszłości Michała to niewiem czy celowo to nie jest poruszane teraz czy będzie o niej mowa dopiero w określonej sytuacji. Bo oczywiście mam nadzieje scenarzyści pamiętają w jakich okolicznościach poznaliśmy Sambora? A jeszcze jedno. Michał miał zawsze problem z mówieniem o swoich uczuciach. I tak zrobił postępy ale wydaje mi się,że poza tymi przebojami jakie miał ze swoimi paniami to była główna przyczyna porażek jego związków. Brak walki.
Niuchaa565 2012-04-23 20:19:20
nie podoba mi sie watek jak Michal tak sie zachowuje, kiedys nie byl taki, Niech sie w koncu wyjaśni albo jest z Nina albo nie, a nie ze maca to ile wlezie..i niby dlaczego Michal sie tak wkurzyl na Nine, przeciez dziewczyna byla z nim szczera i chciala dobrze, nie kumam Michala i jego postepowania..
2012-04-23 21:29:51
oto właśnie chodzi, to jest absurd dziśiejszych czasów. Niby takie ogólne wyzwolenie, i co? Facet wścieka się o to, że jego dziewczyna miała kogoś tam zanim mnie pozanła. Paranoja. Kompletnie nie jestem w stanie podążać za tokiem myślenia scenarzystów, które jest kompletnie oderwane od rzeczywistości. Po pierwsze: Nina była związana z Falkowiczem na DŁUGO PRZED POZNANIEM Michała, więc o co to całe oburzenie Michała - reakcja zupełnie nie ADEKWATNA do sytuacji - tym bardziej, że w dzisiejszych czasach często jest, że ktoś był już wcześniej z kimś związany. Po drugie: każdy kto byłby ma miejscu Michała - tak mi się przynajmniej wydaje - przede wszyskim wysłuchałbym osoby, którą (rzekomo wg scenarzystów) kocham. Zupełnie nie zrozumiałe jest dla mnie zachowanie Michała, który wiedząc do czego jest zdolny Falkowicz wierzy mu tak bezgranicznie. Po trzecie: mam wrażenie, że po tym jak pokazano nam w serialu scenę kiedy Nina wyznaje Michałowi o tym, że była z Falkowiczem to nic więcej nie było - mimo, że twórcy tak prowadzą ten serial iż widz musi sobie większośc rzeczy dopowiać i najpierw w odcinku jest sugerowane jedno a już w następnym sytacja ma się zupełnie nijak do wczesniejszych sugestii. Szału można dostać. Chociaż normalnie w życiu każdy kontynuowałby rozmowę a nie przyjął do wiadomości i się obraził, że moja ukochana była z kimś związana ZANIM MNIE POZNAŁA. Nie mniej nadal liczę na to, że Nina jakoś - nie wiem jakim cudem - ale wybaczy Michałowi jego zachowanie a zwłaszcza to co zrobi w zapowiadanym odcinku i jednak będą razem bo są stworzeni dla siebie. Chociaż nie wiem czy mnie byłoby stać na wybaczenie czegoś takiego. Musiałbym BAAARDZO kochać taka osobę. Ponoć miłość może góry przenosić, więc może Oni jednak będą ze sobą.
majeczkaes 2012-04-23 21:42:53
Facet potrafi być zazdrosny o przeszłość. Zdarza się ,a jeżeli ma rywala w którym widzi potencjalne zagrożenie na przyszłość to już kopletna porażka. Więc jeżeli tak to odbiera Michał to jakoś na siłę ale przyjmuję to tłumaczenie. Musimy pamiętać,że scenarzyści chcą widza trzymać w ciągłym napięciu i niepewności wiec uważam, że jest to celowy zabieg. Bo niby po co chieliby nas zniechęcać do Sambora? A czasami tak to odbieram. Ja z natury jestem pesymistką i powtarzam,że po piątkowej akcji nazie nie widzę nawet zalążka załagodzenia całej tej sprawy.
max 2012-04-23 22:13:43
jakoś tam to ja też mogę sobie to wytłumaczyć ale, żebt to miało sens to już ciężko. Poza tym jeśli Sambor jest w depresji, to Nina musi być w "czarnej rozpaczy". Michał weź się w garść. Jesteś facetem z honorem czy kim?
Marusia 2012-04-23 23:13:37
Pewnie Michał uda się taki zawiany do Niny i zacznie na nią krzyczeć i jej wbijać, Nina się wkurzy i trzaśnie Sambora z płaskiego i wypchnie go za drzwi. Wtedy Michał nagle otrzeźwieje i zrozumie, że jednak nie może bez niej żyć i zacznie się do niej dobijać i przepraszać, a Rudnicka będzie płakać w mieszkaniu i nie otworzy mu.
weronikap 2012-04-24 14:14:30
Żal mi Sambora wcześniej nie lubiłam Niny ale teraz jest nawet fajna i jej współczuję ale za to fajnie że nie będzie z Samborem bo on jest trochę lewy a ona na pewno znajdzie lepszego faceta a Sambor powinien to zrozumieć bo Nina nie jest małą dziewczynką i na pewno miła już nie jednego chłopaka i nawet jeśli brała kasę od Falkowicza to na pewno miała powód.
Niuchaa565 2012-04-24 15:09:51
no dokladnie, maca ten watek i tyle, kto normalny wkurza sie za to ze jego dziweczyna zanim go poznala byla z innym.? i jeszcze na dodatek chciala byc szczera i powiedziec o swojej przyszlosci, moze Michal tez w koncu powinien powiedziec o swojej przyszlosci, o tym ze pracowal z gangsterami i tak dalej... a nie.. wkurza sie ze dziewczynie zalezy na nim i byla szczera. a poza tym Nina nie miala prawa mu o tym mowic, to byla jej prywatna sprawa, ale to powiedzila a Michal jak glupek sie wkurza..a co mu do tego.???
mcdusia 2012-04-24 17:00:20
Oni muszą być razem. Dlaczego cały czas robią tak, ze Sambor jest nieszczęśliwy? On i Nina pasują do siebie idealnie.
sylka1510 2012-04-24 17:44:05
zachowanie Michała jest głupie i ja tego nie rozumiem . może nie lubi falkowicza dlatego jest zły że falkowicz był wcześniej z Niną .Mam nadzieję że Nina i Michał się pogodzą i będą razem !!
ILoveWiki&Hana 2012-04-24 18:33:56
i bardzo dobrze! niech mu Nina przywali za to co powiedział! Głupi jest i tyle, ciekawe jak Nina by zareagowała na wiadomości z jego przeszłości. Na pewno zareagowała by tak jak on. Z resztą, i tak powiedziała że JĄ SKRZYWDZIŁ, WYKORZYSTAŁ I ŻE TO MA ZA SOBĄ. A więc powinien ją w jakimś stopniu zrozumieć :| Ale mam nadzieję że im się ułoży :)Z niecierpliwością czekam ! + Ludmiła jest głupia. Wykorzystuje i rzuca.
justina_007 2012-04-24 18:45:00
Ten forhand Niny może w końcu da do myślenia Samborowi, może zacznie w końcu myśleć, bo na razie wydaje mi się, że tę opcję wyłączył mu Falkowicz.
majeczkaes 2012-04-24 19:31:01
Tak sobie dziś pomyślałam. A może tak naprawdę jest w życiu,że kiedy facet dowiaduje się o tym, jak jego kobieta w przeszłości "uczestniczyła" w tzw. sponsoringu, doznaje szoku - takiego jakiego doznał Sambor i ponoszą go tak silne emocję - złość i zazdrość, że przestaje racjonalnie myśleć. Nawet o tym, że pasowałoby pogadać , poznać przyczyny takiego postępowania a nie tak od razu osądząć. Może rzeczywiście takie jest życie. Tylko w życiu często po czymś takim kobiecie trudniej dać drugą szansę.Tak to widzą faceci.
gosiak1 2012-04-24 21:56:58
Co on wyprawia??? Przecież Nina go kocha, jakby sam o tym nie wiedział!!! Tyle dobrego dla niego zrobiła, a teraz co???? Mam nadzieje ze szybko się pogodzą i będą wspaniałą przykładną rodzinką:)
max 2012-04-24 23:10:40
z tego co mówiła Nina to Ona była z Falkowiczem bo Go kochała a nie dla Jego kasy. Falkowicz SPECJALNIE tak powiedział bo widział Michała i chciał dopiec Jemu i Jej. (A tak nawiasem mówiąc czy ktokolwiek będąc z kimś w związku nigdy nie obdarował w jakikolwiek sposób osoby z która jest? Przecież to normalne i nikt nie mówi odrazu, że to sponsoring). Wierzę jednak, że ten policzek otrzeźwi w końcu Michała i zastanowi się nad swoim zachowaniem i się opamięta. I trafią, do siebie razem z Niną.
majeczkaes 2012-04-24 23:35:48
Po prostu wierzyć mi się nie chce ,że można zakochać się w takim człowieku jakim jest Falkowicz. Wyrachowany manipulant który celowo krzywdzi ludzi.
max 2012-04-24 23:51:56
Jak się jest młodym to się bardzo idealizuje świat i ludzi wokoł nas. Młoda dziewczyna została zauroczona przez dojrzłego mężczyznę - Falkowicz jak chce to potrafi być uroczy, więc nie trudno mu było omotać Ninę.
sylka1510 2012-04-25 15:04:57
a ja się nie dziwę że Nina kochała Falkowicza jak chce to potrafi być uroczy, miły . A Nina ma słabośc do starszych od niej mężczyzn najpierw Falkowicz , potem Sambor !!
Seventeen' 2012-04-25 16:21:09
Michał mnie wkurza. Co to jej wina, że się biedaczka w przeszłości zakochała w nieodpowiednim facecie? Kiedy niby miała mu o tym powiedzieć? Może od razu jak pierwszy raz go spotkała? Albo napisać sobie na czole: "Uwaga! Miałam romans z Andrzejem Falkowiczem! Nie zbliżać się" czy jak? -,- Michał, weź się ogarnij człowieku.
ola79 2012-04-25 19:50:34
zgadzam sie z Seventeen':)
majeczkaes 2012-04-25 20:15:00
Uważam, że scenarzyści się zapędzili w całej tej sytuacji. I bardzo trudno im będzie logicznie wyjść z tej nielogiczniej akcji.
woj123 2012-04-28 22:09:11
Czy ktoś wie kiedy Sambor wreszcie zbije Falkowicza?
Niuchaa565 2012-04-28 23:55:37
woj123 raczej nigdy bo Sambor jest za dużym cieniasem ;) wg mnie to marny aktor, kiedyś lubiłam go bardziej, grał o wiele lepiej niż teraz, ma zbic Falkowicza.? chciałabym, bo ktoś by to musiał zrobić, ale Sambor nawet nie umie trzeźwo myśleć, ma kłopoty to od razu idzie się "najebać", a to nie rozwiąże jego problemow, tylko jeszcze bardziej pogmatwa. a poza tym bezpodstawnie obraził sie na Nine .
Dodaj komentarz:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zarejestruj się.
Zobacz również
  • Wiadomości: W mundurze i z odznaką

    Jak najlepiej spędzić wakacje? Radosław Krzyżowski w dzieciństwie uwielbiał jeździć na harcerskie ob ...
  • Niusy z serialu: Falkowicz chce się zabić!

    Pewny siebie, arogancki - Falkowicz nie umie pogodzić się z faktem, że choroba odmieni jego życie…
  • Niusy z serialu: Falkowicz umiera?

    Falkowicz szykuje się do ciężkiej, wielogodzinnej operacji - choć Van Graaf próbuje go powstrzymać.
  • Niusy z serialu: Wideo: Cudowne ozdrowienie?

    Tuż po skomplikowanej operacji, Falkowicz traci nagle przytomność…
  • Wiadomości: Po polskiemu…

    Redbad Klijnstra zamienia się przed kamerami w Ruuda Van Graafa już od ośmiu lat. I tyle czasu kalec ...
Bitwa

Zosia vs Karen

Zosia
Karen
Liczba głosów: 95472
Zobacz wszystkie bitwy »
Ankieta

Której parze kibicujesz najmocniej?

  • Agata i Marek
  • Hana i Piotr
  • Lena i Latoszek
  • Wiki i Tomasz
  • Nina i Sambor
  • Ola i Przemek
  • Wiki i Adam
  • M JAK MIŁOŚĆ Kulisy: Grabina w płomieniach
  • BARWY SZCZĘŚCIA Zapraszamy na powtórki
  • BARWY SZCZĘŚCIA WIDEO: Pierwszy zwiastun 9. sezonu!
  • M JAK MIŁOŚĆ M jak Muzyka - K jak Kacper!
  • BARWY SZCZĘŚCIA Barwy szczęścia bezkonkurencyjne!
  • M JAK MIŁOŚĆ Zapraszamy na powtórki!
więcej >> x
 
M JAK MIŁOŚĆ Kulisy: Grabina w płomieniach