TVP.pl Informacje Sport Kultura Rozrywka VOD Serwisy tvp.pl Program telewizyjny
 
Odwiedź Na dobre i na złe na Facebooku-u Oficjalny kanał serialu na YouTubie

Wideo: 500 odcinków za nami! A co dalej?

Data publikacji: 2012-11-21 
500 odcinków za nami - a to dopiero rozgrzewka. Czego dalej mogą spodziewać się Fani szpitala w Leśnej Górze?
Wideo: 500 odcinków za nami! A co dalej?
Wideo: 500 odcinków za nami! A co dalej?

Sprawdźcie sami - WIDEO - a przekonacie się, że nie warto przegapić ani jednego odcinka!

TAGI:   Odcinek 500 |
Komentarze
sylka 2012-11-21 23:50:42
Ciągle tylko Hana to staje sie juz nudne i wkurzające. I po co wróił Falkowicz przeciez on powinień dawno już być w więzieniu. Serial potwierdza to że sprawiedliwośći na tym świecie nie było,nie ma , i nie będzie !!!!! Smutne !!
Izka2017 2012-11-22 08:26:12
Tak biedna jest ta Hana Bo w odcinku 504 okże się że jest w ciąży z Piotrem . ! Szok !! . Chiała mieć dzecko z Piotrem ale nw czy dzecku nic sie nic nie sstanie bo ona zemdleje na ulicy :( . Wspóczóje a James będe ją dusił rozumiesz to dzecko ona ma w brzuchu od odcinka 500 tak mi się zdaje bo taka blada : [ . A Piotr wybierze Magde a HANA ZOSTANIE SAMA przecież też to jego dzecko jak Piotr się dowie jak np ja bym się dowiedziała o tym że James dusi Hane i Hana miała wypadek to na miejsu Piotra przywaliłabym mu w morde a do Hany bym przyjechała i czuwała nad nią ona jest w ciąży i potrzebuje wsparcia bliskich np nie jamesa po takim czymś nigdybym nie wybaczyła on podniusł rękę na kobietę Szok ! Hana trzymaj sie jakoś Ja cie będe wspierać ! .
Ynuska 2012-11-22 12:53:08
Ja mam dla scenarzystów propozycję : Zamiast Magdy Soszyńskiej i Jamesa uszczęśliwicie fanów i pozwolicie nam się nacieszyć HaPi.Możecie zwalić jakieś nieszczęście na kogoś innego a nie tylko na Hanę ? Wiemy że chcecie nam zapewnić emocje , ale ostatnio przesadzacie :P Hana i Piotr na zawsze razem ! Może być z nimi dużo akcji ale bez rozstawania !!!! Prosimy !
anuśka 2012-11-22 13:22:21
Ynuska ja popieram twoją prośbę w 100 a nawet w 200%. Gdyby tylko scenarzyści bądź twórcy serialu czytali to co piszemy. Może czytają.........
Jula... 2012-11-22 16:33:18
Hanna jest z Piotrem w ciąży, dlatego upadnie. James postraszy Hannę chęciom uduszenia je, ale tego nie zrobi. Uważam, że James nie powinien być z Hanną, tylko Piotr. Falkowicz wraca do pracy, nie cieszy mnie to, i mam nadzieję, że przez to Przemek nie odejdzie z serialu. Ale błagam Hanna ma byc z Piotrem, a Magda może se już wyjechać, James tez niech go nie będzie.
James_i_Hana 2012-11-22 16:37:28
Hane i Jamesa laczy cos wyjatkowego. James w koncu powie Hanie co sie wydarzylo w Afryce i ich zycie wroci do normalnosci. Hana bedzie z Jamesem - bo miedzy nimi widac prawdziwe uczucie a nie tyko chec cielesnych doznan jak to bylo z Piotrem. Ha i Pi nie laczylo nic poza lozkiem, no moze jeszcze ten dywan troche. Nie ma juz HaPi jest Ha i jest Pi oddzielnie chwala Bogu
martyna97 2012-11-22 19:50:19
DOKŁADNIE! Podzielam toje zdanie James_i_Hana. :D
chochlik 2012-11-22 21:04:48
Moim zdaniem Hana nie tyle nie pasuje do James'a, ale oni już się za bardzo różnia. Ona nie kocha tego człowieka którym on stał się po tych paru latch 9czy jaki to był okres czasu). Kazde z nich jest inne. Ona bardziej doświadczona (przeżyła śmierć męża), a on po czymś bardzo ciężkim a Afryce. Nie przeżywali tego razem. Kazde z nich przeżywało to rozstanie i swoje problemy.Będzie im bardzo trudno powórcić do tego co było kiedys. Hana moim zdaniem czuje do piotra miłość, a do Jems'a obowiązek bo jest jego żoną. Takie jest moje przypuszczenia na tą chwilę. Będzie chciała mu pomóc,ale nie wiadomo co z tego będzie. pewnie jeśli to że Hana jest w ciąży się potwierdzi jej losy BARDZO będą powiązane z Piotrem. Bo to chyba on będzie ojcem. Wypadek, strach o dziecko to ich połączy. Z reszta James chyba będzie chiał z niknąć. Swoją droga ciekawi mi czemu Tretter mówił, ze za coś powinien zwolnić Piotra?
Natalka.1 2012-11-22 21:17:36
Hana tylko z Piotrem, są najlepszą parą serialu, a Falkowicz niech stąd znika.
anuśka 2012-11-22 22:00:41
Chochliku popieram cię w całej rozciągłości. I masz rację że jeśli Hana urodzi to dziecko to czy będą tego chcieli z Jamesem Piotr ( jeśli dowie się o dziecku i jeśli w końcu uwierzy że to jego ) będzie stale obecny w ich życiu. Przecież Piotr nie pozwoli żeby powtórzyła się histoira taka jak z Magdą i Tosią. Nie pozwoli żeby inny facet wychowywał jego dziecko i zechce mieć z dzieckiem stały kontakt. A Hana nie będzie mogła mu tego zabronić. Więc małżeństwo Hany i Jamesa ( o ile przetrwa ) nie będzie do końca szczęśliwe. Bo Piotr będzie ich regularnie odwiedzał. A właściwie będzie swoje dziecko odwiedzał. A nie wiem czy jakiś facet na dłuższą metę zniesie taką sytuację że inny facet jest obecny w jego małżeństwie i w życiu jego żony. Kontaktuje się z nią bardzo często. Więc będzie to bardzo skomplikowana sytuacja dla wszystkich. A co do Trettera i zwolnienia Piotra to myślę że to będzie miało związek z tymi badaniami któtr Piotr ma nadzorować dla Falkowicza. I to właśnie przez Falkowicz i przez Przemak będzie ta rozmowa. Więc tu też będzie skomplikowana sytuacja bo nie wiemy czy Tretter w końcu zwolni Piotra czy nie. Ja myślę że nie. Piotr pewnie weźmie urlop i wyjedzie.
kartez 2012-11-22 22:06:35
Z tym ciągłym odwiedzaniem to nie jest tak do końca. Hana może pozbawić gawryłe praw do dziecka, James może uznać je za swoje. Mało to takich przypadków na świecie? Piotr będzie widywał dziecko z dwa razy w miesiącu i żaden problem. Mnie by to nie przeszkadzało. Jeżeli bym kochał swoją żonę to nie byłby dla mnie problem. A jeszcze dorobilibyśmy braciszka albo siostrzyczkę :)
anuśka 2012-11-22 22:19:11
Dobra mie kombinujmy bo przekombinujemy. Hana by nigdy tak nie zrobiła bo jest dobrym człowiekiem i w końcu coś ją łączyło z Piotrem. Więc nie zrobiłaby mu takiego świństwa. Ale i tak co ja napiszę ty musisz zanegować. Przyzwyczaiłam się chyba do tego.
kartez 2012-11-22 22:26:45
Ja tylko piszę jakie są możliwości, nie mówię o robieniu sobie swiństw. Ludzie są ze sobą rozstają się , czasem w międzyczasie pojawiają się bogu ducha winne dzieci z nieprawego łoża. Nie mówię że Hana jest złym człowiekiem, pyknęła sobie z nim dzidziusia,ale życie potoczyło się inaczej. Ale i tak dla mnie najważniejszy będzie w najbliższym czasie Falkowicz :)
anuśka 2012-11-22 22:35:20
Oj tak ten też dużo namiesza w najbliższym czasie. Nawet w życiu a raczje karierze Piotra namiesza. Nie lubię go ( Falkowicza ) ale i taki typ jest potrzebny w serialu.
Izka2017 2012-11-23 07:58:11
Do Kartez : Dlaczego myślisz że Hana mu zabroini widywać sie z dzieckiem Piotra ? . W końcu Dobrze słyszałaś że James zostawi Hane dla Piotra bo widzi jak cierpi że rozstała się przez niego a Hana to dobry i szchlachetny człowiek przeciez ona ratowała tą Ewe i Basie od Karola poświęcała życie a wracająć do tych odzwiedziń to Hana da mu sie widywać bo ona nie jest taka jak inne kobiety na świecie ona nie będzie taka jak ta magda że zostawiła Piotra i wyjechała z dzieckiem na długi czas i zostawiła Piotra samego a Piotr by tego już nie zniósł ze Hana odbierze mu następne dzecko a jak czytałam nawet w supersiperiale to tam napisali że Piotr będe z Magdą ale na bardzo krutko o ile pamięć mnie nie myli on będzie z Magdą bo on nie będzie widzedział że Hana ma Bobasa w brzuchu ja myśle że to się wszystko ułuży tylko trzeba czasu trzeba czasu i cierpliwości .
felicja 2012-11-23 08:49:35
James nie zostawi Hany. Na początku będzie chciał się odsunąć na bok, ale potem nie odejdzie. Przynajmniej na razie. Pooglądaj sobie program "Pytanie na śniadanie" - była wizyta na planie i James jest cały czas z Haną, nawet będzie ją ratował podczas wybuchu bomby w szpitalu. Nigdzie nie jest napisane że Piotr będzie z Magdą na bardzo krótko. Ja sama nie wiem czy jest jeszcze jakaś szansa żeby PIotr był z Haną, jeżeli oni będą razem, to nie tak szybko
anuśka 2012-11-23 12:21:07
Ja niestety i z ciężkim sercem ale muszę zgodzić się z felicją. James najpierw postanowi odejść i usunąć się z jej życia ale wydaje mi się że to będzie tak: James dowie się że Hana jest w ciąży a Piotr już przecież jej nie chce bo wybrał życie z Magdą. Więc James postanowi że nie może zostawić Hany samej z dzieckiem że zajmie się nią i dzieckiem i stworzą normalną rodzinę. O ile Hana nie straci tego dziecka. Może Hana powie Piotrowi o tym że jest w ciąży ale z drugiej strony wątpię w to. Piotr na pewno się jakoś dowie ale myślę że raczej nie od Hany. A może od niej już sama nie wiem. W każdym razie James nie zniknie tak szybko jak myślimy. Jeszcze kilka dni temu był na planie i był w PNŚ więc ta jego rola gościnna będzie dłuższa niż nam się wydaje i nieprędko Hana i Piotr będą znowu razem - o ile w ogóle będą jeszcze kiedyś. Co do Dereszowskiej ona sama powiedziała w wywiadzie że zagra tylko w kilku odcinkach więc nie sądzę żeby została na dłużej. Tylko zastanawia mnie co takiego się zdarzy że Magda wyjedzie? No i ciekawe co dalej z Piotrem? Czy odejdzie z LG? Czy może jego postać całkiem zniknie z serialu. Taka myśl też mi w tej chwili przeszła przez głowę. Ale z drugiej strony chyba nie zostawią tego Jamesa na stałe w serialu i nie włączą go do stałej obsady? Nie to raczej nie wchodzi w grę. Więc ja już sama nie wiem. Pogmatwało się to wszystko i posypało.
Izka2017 2012-11-23 13:04:32
NA DOBRE I NA ZŁE w każdą środę o godzinie 20:40 w TVP2. Co wydarzy się w najbliższych odcinkach? W NOWYCH ODCINKACH NA DOBRE I NA ZŁE Hana Goldberg (Kamilla Baar) dowiaduje się, że jest w ciąży. Sytuacja jest dość skomplikowana, ponieważ lekarka mieszka z odnalezionym mężem, który uchodził za zmarłego. James (Jake Michaels) odchodzi jednak od Hany, kiedy zauważa, że ta go już nie kocha. Gawryło rozpoczyna życie z Magdą Soszyńską (Anna Dereszowska), z która ma córkę Tosię. Czy odejdzie od Magdy, gdy Hana wyzna mu, że spodziewa się dziecka. Czy HANA i PIOTR WEZMĄ ŚLUB? A może Hana dla dobra Magdy i Tosi nie powie Gawryle prawdy i Piotr ponownie dowie się, że został ojcem po wielu latach? i to napisali w Światseriali .pl
Izka2017 2012-11-23 13:05:32
W najbliższych odcinkach Hana dowiaduje się, że jest w ciąży. Sytuacja jest dość skomplikowana. Hana mieszka z mężem, który uchodził za zmarłego i odnalazł się po dwóch latach. To jednak nie on zostanie ojcem. Hana jest w ciąży z Piotrem, a ten po tym, jak został porzucony układa sobie życie z Magdą Soszyńską. Jak Hana dowie się, że zostanie mamą? Ciąża Hany wychodzi na jaw w dramatycznych okolicznościach. W NA DOBRE i NA ZŁE odcinek 504 w środę, 19.12.2012 dochodzi do tragedii. Karetka, którą jedzie Hana ma wypadek. Lekarka wychodzi z niego cało, ale po powrocie do szpitala mdleje, zaczyna odczuwać bóle brzucha i dostaje krwotoku. Podczas badań okazuje się, że Hana spodziewa się dziecka. Nie wiadomo, co z informacją o ciąży zrobi Hana. Być może powie Piotrowi o dziecku, mając świadomość, że ukochany próbuje sobie ułożyć życie z Magdą lub poinformuje go tylko po to, aby wiedział o maleństwie i uznał ojcostwo. Nie wykluczone, że Hana zatrzyma dla siebie to, kto jest ojcem dziecka i sama je wychowa, a Gawryło bedzie pewien, że to James został tatą...
Izka2017 2012-11-23 13:06:09
Magda Soszyńska pojawi się ponownie w 502 odcinku NA DOBRE i NA ZŁE. Dawna kochanka właśnie pochowała męża. Andrzej Soszyński przed śmiercią napisał list do Piotra z prośbą, by zajął się Magdą i Tosią (Gabrysia Świerczyńska). Piotr postanawia związać się z Magdą i odejść ze szpitala w Leśnej Górze. To oni napisali . ! -.-
felicja 2012-11-23 13:30:12
storna superseriale to naprawde nie jest zadne zrodlo. tam sie pojawiaja rozne mozliwosci rozwiazania tej calej plataniny, ale nikt nie wie jak to sie skonczy. Najwieksza zagadka na chwile obecna jest to czy pan Marek zostejw serialu. Jezeli nie - to sprawa rozwiazana. Nie bedzie juz Hany i Piotra. Jezeli bedzie gral dalej - to wszystko moze sie zdarzyc.
anuśka 2012-11-23 13:55:00
Dlaczego myślisz że pan Marek może odejść? Chociaż też dzisiaj o tym pomyślałam jak pojawiła się w onecie informacja :aktor odchodzi z popularnego serialu to od razu pomyślałam sobie że chodzi o pana Marka. Ale na szczęście nie. Więc już sama nie wiem co o tym myśleć. Cały czas myślę że gdyby pan Marek odchodził to pisali by o tym na tych wszystkich portalach i już dawno byłoby o tym głośno. Teraz przecież trąbią o odejściu Koroniewskiej więc myślę że fanów pana Marka nie zostawili by bez żadnej informacji gdyby odchodził. Chyba że taka informacja dopiero się pojawi ale oby nie. Nie chciałabym żeby pan Marek odszedł. Ale w sumie skoro on teraz tak rzadko bywa na planie. Sama nie wiem. Ale jak myślicie pan Marek zostanie w na dobre czy odejdzie? Oby został.
felicja 2012-11-23 14:26:09
Wszyscy wiemy ze pan Marek mial kontrakt do konca roku. Nie mowil nic ze konczy przygode z Ndinz, mowil wrecz ze kontynuuje prace w serialu, ale do kiedy? Nie ma zadnych doniesien na temat jego odejscia, wiec to narazie jest dobra informacja. Nie wiem tylko po co w takim razie scenarzysci tak bardzo rozpisuja watek Hany i Piotra, po co pojawil sie James ktory jednak bedzie troche gral w serialu. Nie wiem czy chca przeciagnac Jakea do czasu kiedy pan Kamilli sponczy sie kontrakt i wtedy wysla ich oboje do Izraela ? Ja juz nie mam pomyslu na watek Hany i Piotra, im dalej ogladam tym mniej w to wierze i nie wiem sama czy chcialabym tego powrotu. Za ciasno sie tam robi i za dlugo to trwa
anuśka 2012-11-23 14:56:48
No właśnie kontynuuje ale co to znaczy i do kiedy? No i tym razem też się z tobą zgadzam. Po co ten James? To wygląda jakby chcieli w ten sposób zakończyć wątek Piotra. Bo Hana będzie sobie z Jamesem a Piotr już jest w sumie nie potrzebny. Pobędzie trochę z Magdą ale wiadomo że ona zniknie bo ma być tylkow kilku odcinkach a z Piotrem co? Po co będzie Piotr skoro Hana jest z mężem i chyba nie zanosi się na to żeby to szybko się skończyło to małżeństwo. Jake Michaels był kilka dni temu na planie i jest już chyba około 5 miesięcy. Więc o co w tym wszystkim chodzi? A o panu Marku wszystko milczy. Nic w sumie nie wiemy. Kontynuuje pracę w NDiNZ ale co to znaczy? Czy przedłużył umowę czy będzie tylko do końca roku? Nic nie wiemy to trochę jest wkurzające. Zawsze bardzo się rozpisuja o tych wszystkich aktorach serialowych a o nim nic. W sumie za to właśnie szanuję pana Marka że nie ma o nim nic na tych wszystkich portalach ale chyba o jego odejściu z tak popularnego serialu gdyby takie odejście miało nastąpić to by pisali. Myślę że masz rację felicjo. Jeśli pan Marek zostanie w na dobre to wszystko może się zdarzyć a jeśli nie to koniec marzeń o HaPi. Ja szczerze mówiąc też pomału zaczynam wątpić w to że jeszcze kiedyś Hana będzie z Piotrem chociaż nadal bardzo bym tego chciała.
felicja 2012-11-23 15:08:50
Dereszowska owszem ma byc w kilku odcinkach, ale ilu? Moga to tez troche rozciagnac w czasie. Jezeli to ma byc sposb na odejcie z serialu, to Piotr z Magda pewnie wyjada, Piotr odejdzie z Lesnej Gory i tak to sie skonczy. Jak dla mnie ta cala sprawa staje sie juz coraz mniej strawna. Lubie czasem bajki, ale to juz jest tak przesadzone ze az nie do ogladania. Jezeli Hana straci to dziecko, to tym bardziej nie bedzie klopotu - tzn Piotr wtedy nawet nie musi wiedziec ze byla w ogole w ciazy. Bedzie to oczywiscie kolejna trauma dla Hany, ale co tam, z niej i tak juz zrobili siedlisko wszelkich nieszczesc, wiec kolejne tez przetrwa. Nie podoba mi sie to wszystko i zaczyna draznic, bo tworcy zaczynaja poprostu drwic z widza a to chyba juz nie jest zabawne.
anuśka 2012-11-23 17:04:22
To na pewno nie jest zabawne. Ja jestem fanką Hany i Piotra ale mnie też zaczyna to bardzo wkurzać. Dzisiaj miałam ciężki dzień w pracy i dodatkowo jeszcze to mnie wkurza. Już od wakacji waidomo że Dereszowska ma grać w na dobre ale nie umieszczają jej w raportach z planu jakby to była jakaś nie wiadomo jaka tajemnica. Przecież i tak wszyscy już dawno wiedzą że Dereszowska ma się pojawić w na dobre więc po co to ukrywać? Nie wiemy nawet czy ona nadal pojawia się na planie czy już nie gra. Pan Marek natomiast pojawia się na planie rzadko bo rzadko ale się pojawia. Był nawet ostatnio w zeszłą sobotę. Ja pan Marek jest więc może Magda już wyjechała a Piotr został. ale czy faktycznie jest tak jak myślę? i jak wygląda sytuacja? to jest zagadka. Bo skoro Michaels jest na planie to musi oznaczać że James jest nadal z Haną. a co się dzieje z Piotrem jak wyglądają ich stosunki? Nie no to już zaczyna przypomniać brazylijsą telenowelę albo Modę na sukces i faktycznie robi się ciężkostrawne. Ja ciągle myślę że jeśli by pan Marek odchodził z serialu to pisali by o tym gdzieś na tych poratlach typu światseriali albo aleseriale ale nawet plotek czy pudelek. Czasami tam zaglądam ale na taką informację nie natrafiłam. Więc skoro tak to oznacza że na razie nie ma się o co martwić i czym przejmować. Ale ja lubię konkretne sytuacje a nie takie zawieszenie. Cóż poczekamy zobaczymy tylko to nam pozostaje.
James_i_Hana 2012-11-23 22:41:57
słuchajcie cokolwiek się nie stanie to będzie można zobaczyć pana Marka i panią Kamillę razem - ale w innym filmie, tym wyreżyserowanym przez żonę Bukowskiego - POWRÓT
Izka2017 2012-11-24 07:18:30
Felicja szok to co ty powiedziałaś w poniedziałek na pewno będe wszystko pisało jak to będe a Hana nie straci tego dzeckaa i nawet pisało że Hana powie to piotrowi LoL .-.- Jak tak nawet możesz myśleć o tym że Hana straci to dziecko ona by tego nie zniosła przecież to jej dziecko to tak jakbys ty straciła to dziecko przeźywałaś to ja myśle że ona będe miała to dzecko i koniec bo ogółem ona miała tyle problemów w życiu karol ewa dom jej . Jak dla mnie trzeba mieć nadzieje . I tyle .
Izka2017 2012-11-24 07:18:33
Felicja szok to co ty powiedziałaś w poniedziałek na pewno będe wszystko pisało jak to będe a Hana nie straci tego dzeckaa i nawet pisało że Hana powie to piotrowi LoL .-.- Jak tak nawet możesz myśleć o tym że Hana straci to dziecko ona by tego nie zniosła przecież to jej dziecko to tak jakbys ty straciła to dziecko przeźywałaś to ja myśle że ona będe miała to dzecko i koniec bo ogółem ona miała tyle problemów w życiu karol ewa dom jej . Jak dla mnie trzeba mieć nadzieje . I tyle .
felicja 2012-11-24 08:42:43
Czy ja powiedziałam że Hana straci tą ciążę? Ogarnij się dziecko. Hana jest kupą nieszczęść więc jeszcze jedno mnie w ogóle nie zdziwi. Miej pretensje do scenarzystów że tak popsuli postać Hany. A Hana o ciąży nie powie Piotrowi, więc przestań wymyślać bzdury. Życie nie jest takie proste jak ci się jeszcze wydaje
anuśka 2012-11-24 09:22:41
Ja do tej pory też wierzyłam że Hana i Piotr będą razem i że wyniknie z tego coś dobrego ale ostatnio kilka faktów nie pozwala mi w to wierzyć. Na razie nie ma żadnej informacji że Bukowski odchodzi z serialu więc zobaczymy jak to będzie i nie powinnyśmy się chyba jeszcze z nim żegnać. Poczekamy zobaczymy. Cały czas się łudzę że gdyby Bukowski odchodził to by o tym pisali na tych wszystkich portalach. ale czy na pewno by tak było nie wiadomo. Mogą też powoli wycofywać postać z serialu aż w końcu będzie się coraz rzadziej pojawiać zniknie i nawet nikt tego nie zauważy. Nie wiem nigdy nie byłam scenarzystą ale tak sobie myślę. Właśnie ta bardzo rzadka obecność pana Marka na planie na dobre jest jednym z faktów które nie pozwalają wierzyć w happy end u HaPi. Po drugie - drugi fakt, co scenarzyści szykują dla Piotra w najbliższej przyszłości. Związek z Magdą który jak wiemy ( albo może się łudzimy bo nie wiemy tak na prawdę, opieramy się na tym co Dereszowska powiedziała w wywiadzie o tych kilku odcinkach jej obecności na planie ) więc związek z Magdą który pewnie nie potrwa długo. Dalej - odejście z pracy bo Piotr myśli że w ten sposób ułoży mu się życie prywatne. Wiemy że nawet jeśli Piotr sam nie odejdzie to Tretter będzie z nim rozmawiał na temat zwolnienia i nie wiemy jak ta rozmowa się skończy. Ale znając pomysły scenarzystów pewnie niezbyt korzystnie dla Piotra. Czy to wszystko co szykują dla Piotra daje wam nadzieję na szczęśliwe zakończenie albo na jakikolwiek dalszy rozwój tej postaci? Bo mi nie. Dla mnie to nie zmierza w dobrym kierunku i nie zapowiada niczego dobrego. Poza tym kolejny dowód - Michaels który niby miał wystąpić tylko gościnnie ( przynajmniej według nas ) ciągle jest na planie i dalej gra. Nie wiemy jak długo jeszcze. Ale logiczne jest to że skoro Michaels jest na planie razem z Kamillą to znaczy że James jest z Haną bo inaczej przecież by go nie było na planie a Kamilla i pan Marek mieli by więcej scen wspólnych i byli częściej razem na planie. A co w takim razie z Piotrem skoro James jest z Haną? Chyba staje się niepotrzebny. Więc według mnie nie idzie to wszystko w dobrym kierunku jeśli chodzi o samego Piotra i o wątek HaPi. A wręcz przeciwnie. Wszystko zmierza do tego że HaPi już nigdy nie będzie. Zepsuli całkowicie postać Hany. Zrzucili na nią wszystkie możliwe nieszczęścia. Zamiast pokazać że po stracie męża też można się podnieść i zbudować nowy szczęśliwy związek z innym facetem to oni ciągle pokazywali Hanę cierpiącą z powodu utraty męża i zerkającą ukradkiem na zdjęcie męża. Totalna głupota. Hana to taka ofiara losu wiecznie cierpiąca i zmartwiona. Teraz też nie można na nią patrzeć bo znowu cierpi bo nie wie co ma zrobić. Na a jeszcze okaże się że jest w ciąży i może straci dziecko. Jak długo można takie coś oglądać.
felicja 2012-11-24 09:44:37
Ja mimo wszystko myślę że pan Marek nie odchodzi z serialu. I powiem szczerze że nie chce mi się nawet wymyślać, co się tam jeszcze wydarzy. Nie zmienia to faktu że wątek pani ginekolog przekroczył już wszelkie możliwe granice absurdu. Takie rzeczy nie dzieją się nawet w Matrixie. Piotr bez Hany też dobrze radził sobie w serialu, więc chyba nie potrzeba wycofywać postaci - bo to dość oryginalny bohater. Chciałabym żeby Hana chociaż jeden raz podjęła odważną, nieodwracalną decyzję. Ja nie wiem jak scenarzyści chcą wybrnąć z tej plątaniny ale mam nadzieję że będzie to coś w miarę realistycznego
vikiconsal12 2012-11-24 14:36:51
hana ma być z jamesem i koniec piotr mnie mega wkurza bo jakiś poj***** k**** a falkowicz ma wrócić bo nie wiem dlaczego lubie takich sk*********
_Hana_ 2012-11-24 15:07:15
Moim zdaniem piotr będzie chciał sobie ułożyć życie z magda, bo będzie myślał że to jest naprawdę koniec ich związku z hana. Myślę że.kiedy piotr dowie się, że ma z haną dziecko to do niej wróci. On mimo tych wszystkich wydarzeń nadal w głębi serca kocha Hane. A co do prawdziwość świataseriali to dla mnie to jest to wierzące źródło
_Hana_ 2012-11-24 15:30:06
Jeśli Piotr odejdzie z serialu to ja przestane go oglądać. Ale prawie wszystkie fakty na to wskazują że odejdzi
_Hana_ 2012-11-24 15:30:07
Jeśli Piotr odejdzie z serialu to ja przestane go oglądać. Ale prawie wszystkie fakty na to wskazują że odejdzi
wercia894 2012-11-24 15:51:08
Och jak mnie to wszystko juz denerwuje! Dlaczego pytam sie dlaczego HaPi nie mogą być razem?! Najpierw swatają ich przez dłuższy czas w 13 sezonie potem daja pare odcinków kiedy są szczęśliwy i już wszyscy myślą że będą razem , ale nie bo scenarzystom najwyraźniej bardzo sie nudzi i wymyślają powrót James'a znowu sprowadzają Dereszowską. Czy w ndinz jest tylko ta jedna para?! są też inne,a wszystko co najgorsze spotyka właśnie HaPi! Jeśli Hana z Piotrem nie mieli być razem to po co było to wszystko? Mam nadzieje że ten koszmar sie wkrótce skończy!
James_i_Hana 2012-11-24 16:18:25
Na razie to wygląda na to, że mamy stracone jakieś półtora sezonu :) I oby to się wkrótce skończyło bo już chyba nikt nie zniesie tego do czerwca 2013
_Hana_ 2012-11-24 17:22:18
Dlaczego scenarzyści wszystkie nieszczęścia przypisują Hanie. Chcę żeby w wkońcu hana była szczesliwa (
_Hana_ 2012-11-24 17:23:31
( z Piotrem )
_Hana_ 2012-11-24 17:24:47
I żeby stworzyli razem rodzinę tak jak Lena z Witkiem
anuśka 2012-11-24 19:20:42
Ludzie na razie nie ma co panikować. Nie ma żadnego sygnału że pan Marek miałby odejść z na dobre więc nie ma co panikować. Owszem tak jak pisałam wyżej wszystkie fakty i to co scenarzyści szykują dla Piotra to nic dobrego. Poza tym pan Marek bardzo rzadko pojawia się na planie. Raz w miesiącu czasami dwa. Chyba żaden inny aktor z na dobre nie bywa tak rzadko na planie jak on ( może jeszcze Bartosz Opania bywa bardzo rzako ale nie wiem czy tak rzadko bo ostantio chyba trochę częściej ). Więc to wszystko nie wygląda dobrze jeśli chodzi o postać Piotra. Ale tak jak mówię dopóki nie ma jakiejś informacji o odejściu pana Marka ( a myślę że taka informacja by się pojawiła gdyby pan Marek miał odejść - w końcu szacunek fanom się należy i powinni o takim czymś poinformować ) więc dopóki nie ma takiej informacji chyba nie mamy się o co martwić. Nie wiem tak myślę. Pocieszam was a sama zastanawiam się do czego to wszystko doprowadzi. Czy faktycznie nie zmierza to do odejścia Piotra z serialu. Może aktorzy nie mają sentymentów ale może scenarzyści mają. Piotr jest teraz bardzo popularny, chyba można powiedzieć u szczytu swojej popularności między innymi dzięki wątkowi Hany i Piotra więc chyba scenarzyści nie pozwolili by teraz zabić kury znoszącej złote jajka. A i może sam pan Marek zdaje sobie sprawę z popularności Piotra i z tego że właśnie na dobre przyniosło mu i nadal przynosi dużą popularność. Bo chyba na dobre ma większą widownię niż hotel czy program pana Marka na Polsat Cafe. Nie wiem to są takie moje przemyślenia.
James_i_Hana 2012-11-24 19:32:58
Wiecie co robale, wydaje mi się że scenarzyści po tej dawce adrenaliny przyszykują wam takie molto romantico zejście się Hany i Piotra że nie jesteście sobie tego nawet wyobrazić :) I jeszcze im podziękujecie że warto było na to czekać
felicja 2012-11-25 00:57:06
Kto wierzy i ma nadzieję że Hana i Piotrek będą razem i że te wszystkie nieszczęścia już się skończą? Pytam poważnie....
anuśka 2012-11-25 12:24:01
Ja wierzyłam w to jeszcze kilka tygodni temu. Dopóki nie przeczytałam tego artykułu w Świecie Seriali i tych wszystkich infromacji w internecie. Teraz górę bierze zdrowy rozsądek bo jak patrzę na to co się dzieje i co ma jeszcze się wydarzyć to według mnie nie będzie z tego nic dobrego i jestem pełna obaw. Pan Marek bardzo rzadko bywa na planie, związek Piotra z Magdą, być może zwolnienie Piotra z pracy przez Trettera, obecność na planie Jakea Michaelsa mimo że myśliliśmy wszyscy że to tylko rola gościnna i że on szybko zniknie. Powiedzcie mi jak w obliczu tych wszystkich faktów można wierzyć że będzie dobrze. Może jednak scenarzyści szykują dla nas wielką niespodziankę i bardzo nas zaskoczą i faktycznie to wszystko dobrze się skończy. Nie wiem ale powiem wam szczerze że z tego wszystkiego najbardziej mnie martwi ta bardzo rzadka obecność pana Marka na planie. Gdyby w internecie pojawiła się informacja że Marek Bukowski przedłużył kontrakt z na dobre na kolejny rok to bardzo by mnie to uspokoiło. Wtedy wiedziałabym że Piotr nie zniknie z serialu i jeszcze wszystko może się zdarzyć. Czekałabym cierpliwie na kolejne odcinki wiedząc że jest jeszcze mimo tych wszystkich nieszczęść cień szansy na to że Hana i Piotr będą razem. A w obecnej sytuacji ja jestem pełna obaw co do przyszłości związku Hany i Piotra i raczej marne są nadzieje na to że oni się zejdą.
wielka.fanka.hany 2012-11-26 20:16:50
znowu zgadzam się z tobą.gdyby reżyser odszedł to bym głosowała na ciebie na nowego reżysera.
goAlixd 2012-12-12 17:24:26
Ok , przyznaje , fajnie ze Falkowicz wraca do pracy , szkoda , ze Piotr wybiera rodzine ( czyli Magdę i Tosie ) a nie Hane , a ten film to emocje !
2013-08-06 08:03:18
In response to Meg's commtnes, Madonna was an A student in high school and was into dance and received a dance scholarship to college and went to college for a while before pursuing being a professional dancer and then on to singing. I believe Madonna was a very focused young woman from an early age. Her adult years were always pushing the boundaries and are a different story from her high school days.
2013-08-08 11:11:43
I hope Lourdes leaves her hair black; it's btiueaful that way. I also hope she stays out of trouble and doesn't become a wild woman like her mother was. Lourdes has a lot of Madonna in her as far as looks go, except I think she's prettier than her mother ever was.
2013-08-09 00:03:32
The cartoon made me laugh. Great dry humor.Sample? I gave up on them a while back when I spent 3 days rnaideg samples, didn't like most, found a couple of the books had gone way up in price and realized that I'd wasted 3 good rnaideg days. ;-DI read the description at Amazon, sometimes read a couple of worst and best reviews, and then if it looks interesting I make a note and check my library first. If they don't have it and I still want to read it, I add it to my watch list and will pick it up when the price goes down. I seldom pay $9.99 for an ebook, as I seldom pay that for a printed book. I'm retired and I'm frugal.
Dodaj komentarz:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zarejestruj się.
Zobacz również
Bitwa

Przemek kontra Tomasz

Przemek
Tomasz
Liczba głosów: 66900
Zobacz wszystkie bitwy »
Ankieta

Której parze kibicujesz najmocniej?

  • Agata i Marek
  • Hana i Piotr
  • Lena i Latoszek
  • Wiki i Tomasz
  • Nina i Sambor
  • Ola i Przemek
  • Wiki i Adam
  • M JAK MIŁOŚĆ M jak Muzyka - K jak Kacper!
  • M JAK MIŁOŚĆ Zapraszamy na powtórki!
  • BARWY SZCZĘŚCIA Barwy szczęścia bezkonkurencyjne!
  • M JAK MIŁOŚĆ Kulisy: Grabina w płomieniach
  • BARWY SZCZĘŚCIA Zapraszamy na powtórki
  • BARWY SZCZĘŚCIA WIDEO: Pierwszy zwiastun 9. sezonu!
więcej >> x
 
M JAK MIŁOŚĆ M jak Muzyka - K jak Kacper!