TVP.pl Informacje Sport Kultura Rozrywka VOD Serwisy tvp.pl Program telewizyjny
 
Odwiedź Na dobre i na złe na Facebooku-u Oficjalny kanał serialu na YouTubie

Odcinek 500

Data publikacji: 2012-11-14 
Jeśli nie widzisz odtwarzacza video zainstaluj Flash'a.
Zobacz zwiastun odcinka
TAGI:   odcinek 500 |
Komentarze
alicjas013 2012-11-14 21:03:46
Ojoj! Bedzie sie dzialo... :-D
James_i_Hana 2012-11-14 21:07:49
czuje że Hana pojedzie na dwa fronty :) to by było super
bella03 2012-11-14 21:26:39
to nie jest james. przynajmniej tak mi się wydaje...
alicjas013 2012-11-14 21:40:19
oim zdaniem James jest okropny... Po pierwsze nie jest ani troche ladny, po drugie irytuje mnie jego zachowanie, a po trzecie jego sposob bycia! :-(
kasia1998@o2.pl 2012-11-14 21:41:20
dlaczego nie da się obrzeżyć tego odcinka na ipli ?
hana_goldberg 2012-11-14 21:46:58
Jednego nie rozumiem dlaczego nie chciala go pocalować ani nic a powiedziala Piotrowi że kocha Jamsa.James jest dziwny wg dziwnie się zachowuje .......
hana_goldberg 2012-11-14 21:48:38
Uwielbiam Cię Hana (Kamilla Baar) i pozdr :**
Caroline06 2012-11-14 21:55:30
Niech ten James spada, jest strasznie irytujący.
Natalka.1 2012-11-14 22:04:49
Super scena Hany i Piotra w tym zwiastunie, oni muszą byc razem!
Hana&and&Piotr 2012-11-14 22:06:21
Piotr walcz o Hanę WALCZ !!!;)
felicja 2012-11-14 22:09:54
dla tej sceny Piotra z Haną chyba warto będzie oglądać.
Caroline06 2012-11-14 22:14:19
Kurde, dlaczego trzeba czekać aż cały tydzień :D
ritka 2012-11-14 22:17:04
A czy ktoś widzi tego człowieka w tle na balkonie w scenie z Haną i Piotrem? czyżby mąż?:)
Szajboo-123 2012-11-14 22:34:36
Uważam, że ten James coś ukrywa. Hana powinna być z Piotrem.
felicja 2012-11-14 22:38:28
Jeżeli Hana z Piotrem się zejdą to będzie to najfajnieszy odcinek w tym sezonie, ale na to trzeba będzie trochę poczekać
kartez 2012-11-14 22:44:02
Mam nadzieję że w końcu zobaczę to na co czekam od bardzo dawna - że Baar i Bukowski pokażą że między Haną i Piotrkiem jest jakiś płomień, że jest to przyciąganie. W końcu zakazany owoc smakuje najbardziej :) Niech to się wszystko pogmatwa, niech nie będzie łatwe, ale być może dzięki temu coś się tam w końcu zapali.
Mike555 2012-11-14 23:27:15
No no. Będzie się działo z tą trójką: Hana, James i Piotr. O to właśnie chodzi ale...ja chce Falkowicza
kk7 2012-11-14 23:34:27
A ja niedawno widziałam Kamillę Baar na żywo w teatrze, jest świetna :) . Jeśli ktoś z Was będzie miał okazje wybrać się na jakiś spektakl z nią to gorąco polecam :) .
ptaq 2012-11-15 11:16:14
z tym światem naprawdę źle się dzieje. wszystkie komentarze "za" namiętnością między Piotrem i Haną. Ludzie! Przecież James jest jej mężem! też mnie zadziwia, że ona w tej sytuacji w ogóle rozważa powrót do Piotra..
anuśka 2012-11-15 11:38:10
To co że jest jej mężem. Ona przez dwa czy trzy lata żyła ze świadomością że jest wdową i zakochała się w Piotrze. Teraz trudno jest tak z dnia na dzień zapomnieć o tym co ją łączyło z Piotrem i zacząć życie z mężem. Ja się wcalę nie dziwię. A co do mąlżeństwa jeśli okaże się ( w co bardzo wątpię i oby tak się nie okazało ) że kocha męża i miłość do męża jest silniejsza niż uczucie do Piotra to niech sobie z mężem będzie. Ja nie mam nic przeciwko małżeństwu. Ale jeśli Hana zda sobie sprawę że tego co było między nią a mężem tego uczucia nie da się na nowo rozpalić to po co ma z nim być. Dlatego że są małżeńswtem? że to jest jej mąż? to nie będzie miało sensu i nie będą szczęsliwi w takim związku. Trochę potrwa zanim Hana i Piotr znowu będą razem ale będą zobaczyćie a odcinek w którym się wreszcie zejdą będzie jak napisała felicja najpiękniejszy ze wszystkich.
kamikadze 2012-11-15 11:42:36
i co z tego ze jest mezem? nie bylo go 2 lata, miala prawo kobieta ulozyc sobie zycie od nowa. nie przepadam za tym calym watkiem trojkata P H J ale jezeli kobieta ma byc z facetem tylko dlatego ze jest jej mezem - a uczucie moze juz wygaslo, a moze on bedzie ja krzywdzil, moze ona go juz nie bedzie chciala - to dopiero wtedy swiat by stanal na glowie. mnie zadziwia inny typ myslenia - niech on ja regularnie leje, niech sie zneca - a ona ma byc z nim :) to jest przerazajace
kasienka 2012-11-15 12:06:12
bella03 jeśli wydaje ci się że to nie jest James to więc kto? Ktoś się pod niego podszywa? to nie mozliwe skoro Hana go rozpoznała...
anuśka 2012-11-15 12:10:42
Zgadzam się z tobą w 100% kamikadze. Związek bez uczucia i tylko z obowiązku bo łączy nas przysięga nie ma sensu i racji bytu. Jeśli Hana uzna że między nią a mężem nic juz nie ma i nie może być to po co oszukiwać ma siebie i faceta? A z tym że to może nie James. Nie no ludzie to już by było..... nawet nie wiem jak to nazwać bo głupota to za mało. Brazylijskie albo wenezuelskie telenowele już by się przy tym nie umywały.
asiorka45 2012-11-15 12:44:58
Strasznie było mi szkoda Piotra we wczorajszym odcinku... Widać że on naprawdę kocha Hanę. Ona w jednej chwili przekreśliła ich związek a kilka dni wcześniej mówiła że chce mieć z Piotrem dziecko. Ten moment kiedy powiedziała Piotrowi ze kocha Jamesa, to było straszne dla Piotra... W takim razie po co w ogóle wiązała sie z nim skoro przez cały ten czas kochała męża...
2012-11-15 12:56:04
chociaż przyszedł mi do głowy pewien pomysł a mianowicie że jesli to nie jest James to może jego brat bliźniak...James i ten jego brat mogli mieć matkę Polkę a ojca Izraelczyka. W parę lat po ich urodzeniu rodzice mogli się pokłucić i rozwieść tak że matka z bratem Jamesa wróciła do Polski (to by wyjasniało czemu tak czysto i bez akcentu mówi po polsku) a James został z ojcem w Izraelu. Po paru latach bracia się odnaleźli. James już wtedy mąż Hany mógł pokazać bratu zdjęcie swojej nowo poślubionej żony i temu bratu też sie Hana mogła spodobać wiec mogł zaczać Jamesowi zazdrościć (ten brat mogł nie mieć szczescia w miłości) więc pewnego dnia wpadł na szalony pomysł, że musi pozbyć sie Jamesa i wtedy Hana bedzie Jego. Wiec zorganizował terrorystów nieżle im zapłacił za porwanie i zabicie Jamesa...wczesniej pewnie mogł go szantazować ze jesli zostawi żonę dla niego to ujdzie z życiem ale James się nie zgodził wiec został zabity. Jego brat po egzekucji Jamesa zdjął z jego palca obrączke i sobie założył po czym nie zwlekajac ani chwili i uciekajac przed prawem wsiadł w pierwszy lepszy pociag jadacy do Polski. No i dalej wiadomo w tym pociagu natrafił na jakis podejrzanych typków wywiazała sie miedzy nimi bójka i jak myslweli ze juz nie zyje to go wyzucili z pociagu i traf chciał ze w Leśnej Górze...no i teraz ten brat podaje sie za Jamesa a że jest łudzaco do niego podobny to Hana nie widzi róznicy...ot i tyle...i dlatego tak bedzie nerwowo i agresywnie reagował jak Hana mu zxacznie robic foty i jak załatwi mu legalny pobyt w ambasadzie...bedzie sie bał ze teraz juz tylko krok od tego by policja go namierzyła... ( a Hana nie wie o tym że James miał brata wiec jest przekonana ze to On) taka jest moja wizja przeszłosci tego "niby Jamesa" co wy na to?
kamikadze 2012-11-15 13:01:49
Tyle tylko ze Piotr na bank bedzie mial racje "oszukujesz sie*..... i tyle w temacie. Jak juz napisalem kiedys wczesniej ze jest szansa na uratowanie tej sytuacji - jezeli Hana nie przespi sie z mezem. Wszystko narazie wskazuje ze tak bedzie. Hana i tak juz jest stracona, cokolwiek nie zrobi ludzie i tak zle ja ocenia, ale moze chociaz dla wlasnego spokojnego sumienia wybierze sercem, nie rozumem :) Jezeli jednak Hana wyladuje w lozku z Jamesem.... to coz siwy dym dla Piotra, adieu :) i tej pani juz wtedy podziekujemy
kamikadze 2012-11-15 13:04:50
blagam cie anuska, tego sie na trzezwo nie daloby ogladac :) juz samo czytanie tego powoduje ze smieje sie do monitora w robocie :) ale jezeli mialabys racje chociaz w najmniejszym stopniu to naprawde gratuluje wyobrazni... moja niestety tak daleko nie siega...
anuśka 2012-11-15 13:17:57
Ale ten długi post o tym bracie bliźniaku to nie mój! Ktoś się nie podpisał albo czasami tak jest że podpis gdzieś znika. To nie ja! Ja też nie mam aż takiej bujnej wyobraźni. Robicie z tego serialu prawdziwą brazylianę :) albo ten serial sam z siebie robi.
kamikadze 2012-11-15 13:19:35
czyj jest post 2012-11-15 12:56:04 ? chce poznac szalenca :)
kasienka 2012-11-15 13:32:58
he he moj:D troche mnie wyobraznia poniosła:) ale chyba przerosła:):P
kamikadze 2012-11-15 13:41:49
ponioslo Cie za bardzo chyba :) ale calkiem niezla teoria spiskowa
anka888 2012-11-15 14:30:42
Mi też się wydaje że tam na balkonie stoi James
anuśka 2012-11-15 16:04:14
Ja tam nikog na tym balkonie nie widzę. A jeśli tam ktoś faktycznie jest tak jak mówicie i jeśli jest to James to już wiadomo dlaczego będzie taki agresywny wobec Hany. Jeśli zobaczy ją w takiej sytuacji z Piotrem. Ale mimo wszystko to go wcale nie tłumaczy. No i zgodzę się z wami że James się trochę dziwnie zachowuje i może w tym być jakś tajemnica. Ale nie żeby od razu jakiś brat bliźniak albo że to w ogóle nie James. Chyba tak nisko nasi scenarzyści by nie upadli.
wielka.fanka.hany 2012-11-15 17:14:13
masz rację anuśka . james dziwnie się zachowuje. myślę że on coś pamięta z tego wypadku...ale to tylko myśli.poza tym hana chyba się z piotrem pocałuje i będzie git. na odcinek w którym się zejdą musimy poczekać ale oby był taki odcinek
felicja 2012-11-15 18:05:19
Z tym bratem bliźniakiem to już byłoby całkowite nadwyrężenie cierpliwości i wyrozumiałości widzów :) Teoria ciekawa ale trochę za śmieszna w całym tym galimatiasie. A na balkonie - zapewne cichy obserwator James, gratuluje spostrzegawczości :)A tak na poważnie, mam nadzieję że być albo nie być Hany i Piotra rozwikła sie w tym sezonie. Bardzo ich lubię, szczególnie Piotra, ale to już i tak jest przeciąganie struny. Poprzedni sezon się poznawali aż w końcu wylądowali w łóżku- czyli wszystko kręciło się wokół nich, ten sezon - też tylko perypetie Hany i Piotra. Ja mam nadzieję że scenarzyci nie zamierzaja zrobić z Hany sławnej na cały świat Brook czy jak jej tam :) Hana jest delikatną kobietą, po przejściach i nie można jej tak rzucać z łóżka do łóżka bo w końcu wszyscy ją znienawidzą. I nikt już tego nie będzie chciał oglądać. Oni się zejdą, nie za prędko bo cała ta gmatwanina nie jest ot tak sobie. Będą cierpieć, tęsknić, Piotr będzie topił smutki w wódce ale nie wierzę że poszuka pociesznia u Magdy. Tosia go pewnie okręci sobie wokół palca. Ich stosunki się skomplikują ale to ich zbliży do siebie jeszcze bardziej.
Izka2017 2012-11-15 19:11:10
Mi tylko o 2 rzeczy chodzi dlaczego James sie tak dziwnie zachowuje Przepraszam ale więcej nie pamietam a potem jak ten psycholog a w 500 też tak będe jak Hana zorbi mu zdjęcie to będe zły a potem zauwarzy że Hana ma zdjęcie z Piotrem i się zezłości i pójde a i dobrze że Hana nie pocałowała Jamesa należało mu się że kłamamie że nic nie wie !! .Dziwny on jest dobrze że Hana wymyśliła prektekst A gdy ją Piotr całował to ona by go pocałowała tylko że dziewczyna ma w głowie namieszane nie ma nic poukładane trzeba jej dać troche czasu należy się jej to ona ciągle cierpi wspóczóje jej ! . Ja aż płacze na myśli że Hana zostawi Piotra i wyjedze !! . :( . A druga rzecz kiedy Hana będe w ciąży ona musi być w ten sposób uratuje związek z Piotrem !! . WALCZ PIOTRRRR WALCZ O HANE JESZCZE WYGRASZ I BEDESZ Z HANA I Z BOBASEM I BO ŚLUBIE I HANA BEDE SZCZĘŚLIWA JAK NA CHCINACH FELKA TO WTEDY TO ONA BEDE SZCZĘŚLIWA BO BĘDZE CHIŁA SWOJEGO BOBASKA LICZE NA TO !!
kasienka 2012-11-15 19:30:38
albo mam jeszcze inną koncepcje otóż James mógł być szantażowany i chcac nie chcac wpakował się do jakejś szajki terrorystycznej i teraz współpracuje z terrorystami ma już na koncie parę akcji za które jest ścigany przez policję.W końcu podjął decyzję że chce się wycofać ale okazało się że już nie ma odwrotu więc uciekł i traf chciał ze stało to co sie stało i jest teraz w polsce,odnalazł żonę i teraz bedzie sie bał że jego byli koledzy terroryści go namierzą i porwą razem z Haną w ramach zemsty...
anuśka 2012-11-15 19:36:18
Słuchajcie obejrzałam odc 500 na ipli. Trzeba płacić ale nie mogłam się powstrzymać. Powiem tak sytuacja coraz bardziej się gmatwa. James coś na 100% ukrywa i kombinuje. Nawet po tym odcinku jestem skłonna przychylić się do teorii że to faktycznie nie james tylko ktoś kto się pod niego podszywa. W tym odcinku James bardzo dziwnie się zachowuje. Po pierwsze nic zupełnie nic nie pamięta nawet nie pamięta czy lubił kiedyś ćwiczyć. Po drugie oszukuje Hanę biega tak jak było mówione może nie w środku nocy na razie a mówi jej że jest w domu. A po trzecie jest po prostu dziwny. Co do Hany widać w tym odcinku bardzo wyraźnie że ona też cierpi i męczy się z całą tą sytuacją. Widać też że oszukuje samą siebie bo między nią i Jamesem nie widać żadengo uczucia widać natomiast że ona jest z nim po prostu z obowiązku. Nawet w pewnym momencie Hana mówi Jamesowi "wydaje mi się że ja cię nie znam kim ty jesteś? Co do Piotra to w tym odcinku ta jego złość którą uzewnętrzniał przeradza się w cynizm. Hana nawt mu mówi że błaznuje. Ale on po prost w ten sposób okazuje swoją złość i ogromny żal. Stasznie mi go znowu szkoda. Szczególnie po tej rozmowie z Jamesem którą mamy w zwiastunie. James tam mówi że on teraz sam zaopiekuje się Haną. Gdybym tam była to bym temu Jamesowi przyłożyła w twarz. Dla mnie on upokorzył Piotra chociaż Hana tej rozmowy nie słyszała. A Piotr topi swoje smutki w alkoholu. Trudno mu się dziwić. Wraca do pustego mieszkania, w którym jeszcze tak nie dawno był taki szczęsliwy z kobietą swojego życia i nie sądził że to szczęście ktoś zakłuci. Kładzie się do łóżka w którym nie dawno leżał z Haną i nie tylko leżał. Więc musi mu być strasznie źle i ciężko. Ogólnie do chrzanu. Wszystko się komplikuje i nie wygląda to na razie dobrze między Hana i Piotrem.
felicja 2012-11-15 19:52:36
ale czego się spodziewać anuśka. od początku było wiadomo że to będzie dramat. i myślę że kolejne odcinki będą coraz gorsze. 500 nie widziałam jeszcze ale z tego co piszesz to zaczyna się robić ciekawie. Wyobrażam sobie cynicznego Gawryłę bo za to go zawsze lubiłam - że był drwiący, chłodny, czasem bezczelny a Bukowski zawsze umiał to fajnie zagrać. On sobie poprostu nie radzi. Wpadł po uszy pierwszy raz w życiu, ale myślę że jego boli bardziej to, że przegrał, że kobieta wybrała innego (a do tej pory to on rzucał swoje dziewczyny). On miał zobaczyć jak to jest stracić kogoś bardzo ważnego, że to nie jest zabawa, i że to cholernie boli. Zobaczymy co dalej
kasienka 2012-11-15 19:56:08
James na 100% ma coś wspólnego z terrorystami, coś mi się zaczyna wydawać że moja wybujała wyobraźnia jednak mnie nie zwodzi...
kartez 2012-11-15 20:04:31
Witam koleżankę od teorii spiskowych :)I przypomnę tylko co napisałem w poście pod odc 499 *******A ja mysle ze James w ciagu ostatnich dwoch lat sporo przeskrobal, moze siedzial w wiezieniu za jakis wyrok i uciekl :) Moze nawet sam upozorowal swoja smierc, a co tam :) W kazdym razie lawiruje koles to widac********** może się coś sprawdzi
wielka.fanka.hany 2012-11-15 20:08:02
przyznam że masz wybujaną wyobraznię kasienka
kasienka 2012-11-15 20:16:59
i zakończenie tej całej zagmatwanej historii bedzie takie moim zdaniem że policja odnajdzie Jamesa i go zaaresztuje a Hana dowiedziawszy się o tym co nawyprawiał powie mu ze go takim nie znała ze nie spodziewała sie tego po nim ze jest okrutny, podły i że nie moze sobie darować tego ze mu zaufała i ze go wogule kiedyś kochała i oznajmii mu ze wnosi sprawe o rozwód. Po czym pójdzie przeprosić Piotra powie mu ze miał rację mówiąc ze oszukuje samą siebie i ze go kocha ze nie mogła o nim zapomniec i na koniec doda ze spodziewa się z nim dziecka.Piotr zas w odpowiedzi tez to samo jej powie ze nie mogł o niej zapomniec ze bardzo cierpiał i ze cieszy się ze w koncu Hana zrozumiała swój błąd i do niego wróciła itd....zobaczycie ze tak bedzie...
kartez 2012-11-15 20:23:39
tylko że Piotr tym razem tak szybko nie przyjmie jej z otwartymi ramionami :) bo zrobi z siebie durnia. on ją odrzuci i to ona będzie walczyła o niego - to też już pisałem
anuśka 2012-11-15 20:26:06
Super scenariusz ksieńka. Bardzo możliwe że tak to się skończy bo w 500 odc James faktycznie bardzo dziwnie się zachowuje, oszukuje Hanę, która jest zaślepiona i bardzo chamsko rozmawia z Piotrem i ogólnie jest wkurzający. Bardzo mi się podoba twój scenariusz i cieszyłabym się gdyby się sprawdził.
anuśka 2012-11-15 20:29:45
Faktycznie kartez chyba masz rację. Piotr teraz nie przyjmie jej tak łatwo z powrotem i pewnie nawet fakt że spodziewa się jego dziecka jej nie pomoże. Pożyjemy zobaczymy jak to będzie. Ale Piotr jest dumny i nie da tak sobą pomiatać i nie pozwoli robić z siebie durnia. Więc pewnie to teraz Hana będzie musiała się starać żeby go odzyskać.
molly-12 2012-11-15 20:33:55
z tym bratem bliźniakiem to jest bardzo dobry pomysł, według mnie Hana nie powinna być z żadnym z nich, powinna sobie to wszystko poukładać, według mnie Jamesa już nie kocha tylko jest z nim dlatego, że to jej mąż i wgl jest zagubiona, ale nie martwmy się bo ta cała sytuacja sporo namiesza co tylko wzmocni uczucie Hana i Piotra, bo nie ma innej opcji żeby oni nie byli razem;))
kasienka 2012-11-15 20:36:29
lecz to się nie stanie tak szybko...Hana po zaaresztowaniu Jamesa bedzie bardzo przeżywała,trudno jej bedzie dojśc do siebie. W tym czasie pewnie bedzie ją pocieszał Przemek bedzie miała tez ogromne wsparcie Leny. I dopiero po paru tygodniach odwazy się pierwszy raz od dłuzszego czasu tak szczeze i od serca porozmawiac z Piotrem i go przeprosic, wyznac ze go caly czas kochala i kocha nadal i ze jest w ciazy. Piotr ją czule obejmie powie ze jest przeszczęsliwy i ze marzy by ta chwila trwała wiecznie i to bedzie najbardziej wzruszająca scena w tym sezonie...Oby to sie sprawdziło...:)
kartez 2012-11-15 20:38:55
wiem jedno żadna ciąza nie może być kartą przetargową. co to ma być. najpierw Hana go odrzuca, Piotra znaczy, mieszka z Jamesem(nieważne czy sypia z nim czy nie, Piotr może gdybać że tak - co ma więc myśleć o tej kobiecie). I co nagle po tych naszych scenariuszach, kiedy grunt pali się Hanie pod nogami, bo James przestępca, bo ona w ciązy..... i nagle przypomina sobie o Piotrze. dlaczego on ma jej uwierzyć że to jego dziecko? rany jakie to wszystko jest popaprane, ale to fajnie. tam się sporo nawyprawia, padnie pewnie wiele przykrych słow Hany do Piotra i vice versa.
kasia1998 2012-11-15 20:42:59
jak hana nie będzie z piotrem to ja już nie oglądam na dobre i na złe
kasienka 2012-11-15 20:44:48
no...Hana już i wczesniej bedzie pewnie probowała z Piotrem pogadac ale on nie bedzie chciał słuchac jej wyjasnien ale Hana nie bedzie dawała za wygraną i dopiero ta rozmowa o której pisałam sprawi ze się zejdą:)
kamikadze 2012-11-15 20:49:48
Chce zobaczyć w jakimś odcinku jak Piotr wali Jamesa po mordzie :)
anuśka 2012-11-15 20:58:43
Ja miałam ochotę walnąć Jamesa w mordę jak oglądałam odc 500. A ja chcę zobaczyć jak Piotr wali Jamesa po mordzie szczególnie po tym jak go James potraktował w tym odcinku.
karolina18081998 2012-11-15 21:06:52
anuśka gdzie zobaczyłaś ten odcinek?
James_i_Hana 2012-11-15 21:08:41
Powariowaliście zupełnie robale :) Od dawna powtarzam że Hana jest stuknięta. Przecież tak się nie zachowuje normalna zakochana kobieta (w sumie to już nawet nie wiem w kim jest zabujana). Zobaczycie że ten James ją w końcu zaciągnie do wyra i wtedy już nawet ona nie będzie wiedziała z kim ma to dziecko. Scenarzyści wybrnijcie jakoś z tego bagna bo Hana wam się utopi i stanie się najgorszą postacią w serialu
anuśka 2012-11-15 21:12:17
Odcinek zobaczyłam na ipli. Płacić trzeba i to nie mało ale nie mogłam się powstrzymać. Trudno zapłacę znowu duży rachunek za telefon. Ale warto było obejrzeć.
karolina18081998 2012-11-16 11:29:21
aa dzięki , nie no James na 100 coś ukrywa a może wasze sceniarusze się sprawdzą tylko które? Hana chwilę "będzie" z Jamesem ale to nie będzie jakiś związek raczej poczucie winy nie będzie ani seksu ani nic to raczej to nie to jak ją James zacznie lać to przyjdzie do Piotra. Bardzo lubię Hanę i Piotra ale to serial nie kręci się tylko wokół nich są też inni aktorzy Nina i Michał wgl ostatnio ich nie ma :(
James_i_Hana 2012-11-16 12:01:47
Jak ona po kolejnej awanturze z Jamesem przyleci do Piotra to ten powinien jej sie rozesmiac prosto w ta cudowna twarzyczke i trzasnac drzwiami przed nosem. ona sie tak dobrze zabawila jego kosztem ze az szkoda slow - i wlasciwie nadal sie bawi. ale mysle ze nawet jak james bedzie ja bil, to nie powie Piotrowi, moze Przemasowi sie zwierzy :) a i poza kosmetyczka i szczoteczka do zebow Piotr powinien zaniesc jej ten katastrofalny dywan ktory kupila sobie w napadzie szalu na dziecko
karolina18081998 2012-11-16 13:16:19
myślałam że to nie jest jeszcze pewne że Hana będzie w ciąży , ale znalazłam odpowiedz jak ktoś chce zobaczyć zwiastun najbliższych odcinków gdzie James o mało nie udusił Hany niech pisze
truskawa11 2012-11-16 13:49:30
Ja chce zobaczyc karolina18081998 !!!
karolina18081998 2012-11-16 13:50:10
pisz do mnie na e-mail koko11-99@o2.pl
karolina18081998 2012-11-16 14:07:20
wejdzie sobie na superseriale.pl tam jest zwiastów przyszłych odcinków Hana będzie w ciązy z Piotrem Piotr powie Jamesowi że zniknie z życia Hany a James mu powie że Hana jest jego, później będzie że Hana będzie miała wypadek
wielka.fanka.hany 2012-11-16 15:03:49
super
landrynka11 2012-11-16 15:39:26
No fakt widziałam to na superseriale.pl ale tylko było napisane że będzie z Piotrem w ciąży ale, w zawiastunie nie było nic :( Ogl. no to super :) Najlepsze jak tan James cały powiedział Gawryle, że może być z Haną < 3
felicja 2012-11-16 15:41:23
Oj będzie się działo ale to wszystko już się niebawem skończy. Te sceny Hany z Jamesem nad jeziorem będą w jakimś styczniowym odcinku. Być może to będzie pożegnanie. Marek Bukowski przyznał w jakimś ostatnim wywiadzie że kontynuuje prace w na dobre, pani Kamilla tym bardziej nie rezygnuje z gry w serialu, więc bez paniki. James sam zrozumie że serducho Hany należy już do kogoś innego i odejdzie. Nie będzie żadnym terrorystą poprostu się rozstaną. Trzeba cierpliwości na jakieś 2 miesiące, potem wszystko będzie wracać do normy. A że Hana zemdlała-no przecież jest w ciązy :) Będzie dobrze, myślę że ten cały koszmar między Haną i Piotrem zakończy się happy endem. Dość już nieszczęść.
kamikadze 2012-11-16 15:51:01
"Hana jest twoja" najlepszy tekst Jamesa :)
landrynka11 2012-11-16 15:58:50
Zgadzam się z Wami, tylko...... JAK TU WYTRZYMAĆ PIĘĆ ODCINKÓW DO STYCZNIA CZY NAWET WIĘCEJ, WIDZĄC TAKI ZWIASTUN !!! :D Nie możemy być też tacy, że osadzamy Jamesa o to, że zniszczył jej związek! To nie jego wina, że żyje ! Ale myślę, że będzie miał tyle wyrozumiałości, że zostawi Hanę i będzie jej przyjacielem i zaprzyjaźni się też z Piotrem albo lepiej zniknie z jej życia i wyjedzie do Ireale. Sam znajdzie kobietę i będzie OK:) Już nie mogę się doczekać środy! NA DOBRE I NA ZŁE przbiło M JAK MIŁOŚĆ czy też BARWY SZCZĘŚCIA i LEKARZY ! :) Mam nadzieję, że dorzyję późnej starości i
landrynka11 2012-11-16 15:59:42
NA DOBRE I NA ZŁE będzie lecieć dalej :) (skorki , że nie dokończyłam ale nacinęłam ENTER i się dodało :P) Nie wiem jak :O
landrynka11 2012-11-16 16:01:52
miało być dożyję :)
felicja 2012-11-16 16:03:46
James w niczym nie zawinił od początku topowtarzam. On jest tutaj tylko po to żeby Hana miała spokojne sumienie, żeby już nie oglądała żadnych zdjęć. A że w tej chwili James jest zazdrosny czy agresywny to nie ma się co dziwić. Nie róbmy z niego potwora - on też sporo złego przeżył i być może nie panuje nad wszystkim.
anuśka 2012-11-16 17:02:25
A jak myślicie Tretter zwolni Piotra? Ja myślę to znaczy jak patrzę na ten zwiastun i analizuję słowa Trettera to po pierwsze Tretter mówi powinienem a nie zwalniam a po drugie nie wygląda na bardzo wściekłego tylko lekko wkurzonego. Ale Piotr też powinien okazać trochę pokory a nie od razu to niech pan zwolni. Ciekawe jak zareaguje Tretter? Ale mimo wszystko Tretter mimo że nie lubi Piotra to jednak wiele razy przekonał się że Piotr jest bardzo dobrym lekarzem i na pewno bardzo go szanuje no i byłaby to duża strata dla szpitala. Więc z tego zwiastuna to mnie najbardziej niepoki ta rozmowa Trettera z Piotrem w sprawie zwolnienia. Może jeśli sprawdziłby się ten najgorszy scenariusz i Piotr staciłby pracę to może to wyjaśnia dlaczego pan Marek jest tak rzadko na planie. Po prostu Piotr nie pracuje i pan Marek ma mniej scen. Ale może nie. A poza tym Przemek juz też kiedyś wyleciał z LG i wrócił więc z Piotrem będzie tak samo. A co do wypadku to Hana pewnie po prostu zemdlała i tyle. A nawet jeśli upadła z powodu obrażeń odniesionych w wypadku i np straci dziecko to przecież jak będzie z Piotrem to prędzej czy później postarają się o następne. Wiadomo że Hanie nic się nie stanie bo pani Kamilla gra w serialu i nie odchodzi. A może właśnie w wyniku tego wypadku dowie się że jest w ciąży. Cieszy fakt że James się sam dobrowolnie wycofuje i miejmy nadzieję że nie będzie robił już żadnych przeszkód. Ale co do zejścia się Hany i Piotra to myślę że nawet po wyjeździe Jamesa nie będzie to łatwe i nie nastapi od razu. Piotr nie przyjmie pewnie Hany z otwartymi ramionami. Ale ciekawa jestem jak zareaguje jak James mu powie Hana jest twoja. W sumie Hana złamała Piotrowi serce i pewnie tak jak mówi kartez to ona będzie musiała się teraz natrudzić żeby go zdobyć i pokazać że jej zależy. A Hana też po wyjeździe męża od razu nie pobiegnie do Piotra. Krótko mówiąc będzie się działo i będzie na pewno dużo emocji.
felicja 2012-11-16 17:14:09
Piotr jest taki strasznie pewny siebie, żeby go to nie zgubiło. Tretter mógł już wywalić tyle osób z tego szpitala że hoho, a jednak nie zwalnia ludzi. Piotra też nie zwolni. Może go zawiesi, może Piotr weźmie dłuższy urlop. A co do Hany - żadna utrata tego dziecka nie wchodzi w rachubę, a poza tym to nie jest zabawka, która jak się zepsuje to można kupić nową...Nie nie kolejne nieszczęście Hany? Ludzie ją już wszystko spotkało. Większość z nas nawet w połowie nie przeżyła tego co Hana Goldberg w ciągu 2 lat, więc myślę że jednak scenarzyści panują nad swoją wyobraźnią. Mogą być jakieś komplikacje - bo tu przypomina mi się rozmowa Hany z Piotrem w kościele o tym ile ryzykowała Lena, ale że się opłacało pokonać te trudności i że w końcu Latoszki są szczęśliwi. Tam będzie podobnie. Poczekajmy na rozwój wydarzeń bo zlepek kilku odcinków, w dodatku nie chronologiczny nie odda nigdy całej prawdy.
anuśka 2012-11-16 17:59:50
Z tą utratą dziecka to przesadziłam masz rację. Hanie już wystarczy tych nieszczęść. Zresztą sama Kamilla Baar mówiła że chcialaby żeby Hana wreszcie znalazła szczęście w życiu prywatnym również nie tylko w zawodowym. Z komplikacjami to nie głupi pomysł bo przecież na planie w październiku chyba było dużo Darka Jakubowskiego. To może miało związek z ciążą Hany bo Hana leżała w szpitalu w związku z ciążą. A z tym zwolnieniem Piotra to też przyszedł mi do głowy pomysł z tym urlopem Piotra. Albo Tretter mu to zaproponuje albo Piotr sam postanowi odpocząć. To by też wyjaśniało takie rzadkie pojawianie się pana Marka na planie. Zastanawia mnie co Hana robiła w tej karetce? Dlaczego normalnie nie pracowała na swoim oddziale? Ciekawi mnie też jak Piotr zareaguje jak James "odda" mu Hanę? i czy dowie się że Hana jest z nim w ciąży? Może nie będzie chciał w to uwierzyć i będzie myślał że to dziecko Jamesa. Myślę że mimo wszystko ani ta ciąża Hany ani to że James wyjedzie nie sprawi że Hana i Piotr będą razem. Przecież pan Marek i Kamilla bardzo rzadko kręcą razem sceny. Od września może ze dwa albo trzy razy byli razem na planie. Więc to chyba nie będzie takie łatwe to ich zejście się. Najważniejsze jest jednak to że będą na dobrej drodze do ponownego zejścia się bo teraz już chyba nie będzie żadnych przeszkód poza tym czy oni sami ( Hana i Piotr ) będą tego chcieli.
felicja 2012-11-16 18:47:03
co Hana robiła w karetce? jechali na sygnale do jakiejś pacjentki, może nawet tej Ewy co ja Hana ratowała z rąk męża damskiego boksera. Hana była przecież w kurtce Lekarza. Co do planu - dajmy pograć innym, tam jest tyle fajnych postaci które przez Hane i Piotra musiało zejśc na drugi albo trzeci plan. A poza tym nie kreci się sceny nie odcinki, więc cięzko stwierdzić kiedy kto będzie w jakim odcinku, poza Haną, bo Baar jest prawie codziennie :) Nie ma co gdybać, oni się zejdą. Chociaż Piotr myślę że nie będzie już taki ochoczy na ten powrót - bynajmniej początkowo. Gośc będzie urażony, zraniony, zdradzony, więc jego reakcje mogą być różne. Ale w końcu się poukłada ta rozsypanka.
Izka2017 2012-11-16 18:54:29
Ej jaki to był odninek jak Hana była we więzieniu ?
Werka74 2012-11-16 19:02:10
Hana poinna być s Piotrem.
anuśka 2012-11-16 19:04:26
Właśnie Piotr może nie być już taki chętny żeby znowu być z Haną i nawet fakt że ona spodziewa się jego dziecka go nie przekona. Przecież może powiedzieć że on nie wierzy że to jego że to dziecko Jamesa. Piotr jest honorowy i masz rację poczuł się na pewno bardzo urażony i zraniony tym wszystkim. Więc teraz Hana będzie musiała o niego zabiegać i pewnie minie trochę czasu zanim jej się uda go przekonać że jej zależy na nim. Ale może w końcu się zejdą. Wiadomo że nie będzie już żadnych przeszkód w postaci osób trzecich. Bo tak jak mówiłyśmy już wiele razy rola Jamesa to tylko gościnny występ podobnie jak Magdy. Pozostanie tylko pytanie czy oni sami będą jeszcze tego chcieli. Hana też może mieć wątpliwości bo przecież ma świadomość że bardzo zraniła Piotra i złamała mu serce. A poza tym po tym wszystkim co się stało ona też może nie będzie na razie chciała wiązać się znowu z Piotrem. Chociaż wątpię. Ona raczej będzie bardzo chciała go odzyskać i stworzyć z Piotrem prawdziwą rodzinę. Teraz opór będzie ze strony Piotra. A z tą karetką to przecież Hana nigdy nie pracowała w karetce tylko zawsze na oddziale więc trochę to dziwne.
kasia1998 2012-11-16 19:27:20
więc tak hana w najbliższych odcinkach dowie się że jest w ciąży z piotrem i jems przyjdzie do piotra i powie hana jest twoja zniknie z jej życia i hana będzie miała wypadek
felicja 2012-11-16 19:29:30
ta karetka to jednak najmniej mnie martwi. Boję się żeby Piotr nie wyśmiał Jamesa kiedy ten mu powie że Hana jest jego. A Hana nie jest pluszową maskotką, żeby ją sobie przerzucać z rąk do rąk, jak jeden nie chce to weżnie drugi. Na chwilę obecną wygląda to koszmarnie... Piotr - wraca James - Hana idzie do Jamesa - z Jamesem nie jest jednak tak kolorowo - James oddaje Hanę Piotrowi - Piotr przyjmuje ją z otwartymi ramionami. To nie ma prawa bytu :) Piotr nie będzie już tak ufny i być może nie uwierzy że to jego dziecko. Hana pewnie też nie będzie chciała lecieć od razu do Piotra, myślę że będzie jej wstyd po tym wszystkim - no i będzie musiała przyznać znowu racje Piotrowi. Oni tak naprawdę muszą zacząć wszystko od początku. To nie będzie nic prostego. A poza tym w zwiastunie nie ma Magdy i nie wiadomo co w międzyczasie ona tam nawywija.
kartez 2012-11-16 19:40:36
Z Haną i Piotrem wszystko się ułoży pewnie pod koniec sezonu, bo urodzi się już dzidzia a dzidzia musi mieć mamusię i tatusia a mamusia z tatusiem muszą być szczęśliwi :) Ważne że do gry wraca mój czarny charakter Falek.
anuśka 2012-11-16 20:22:47
Mnie też tak karetka i wypadek najmniej martwi bo wiadomo że Hanie nic się nie stanie. Ale zgadzam się z tobą we wszystkim co napisałaś felicjo. Hana nie pobiegnie od razu do Piotra ze wstydu bo będzie zdawała sobie sprawę z tego jak go potraktowała. A Piotr pewnie nie uwierzy że to jego dziecko i Hanie nie uda się go tak łatwo przekonać. Ani ciąża ani wycofanie się Jamesa nie zmieni przynjamniej na razie sytuacji między Haną i Piotrem więc nie róbmy sobie nadziei. To wszystko jeszcze bardziej skomplikuje tą plątaninę uczuć. A propo zaufania przypomniała mi się scena z odc 491 ta ostatnia jak Piotr i Hana wracają razem wieczorem do domu i Hana prowadzi. Rozmawiają wtedy o zaufaniu i Piotr w pewnym momencie mówi do Hany "masz moje pełne zaufanie" skąd mógł wtedy wiedzieć że to jego zaufanie do niej zostanie tak bardzo zawiedzione i zniszczone. Szkoda mi Piotra w tym wszystkim. Właściwie to ich obojgu mi szkoda. Znaleźli się w takiej koszmarnej sytuacji. Z jedenj strony nie dziwię się Piotrowi że nie zechce znowu być z Haną bo na jego miejscu też bym nie była chętna być z kimś kto mnie tak potwornie zranił i zdradził. A z drugiej bardzo bym chciała żeby Piotr zmiękł dał Hanie drugą szansę bo każdy na to zasługuje i spróbował zacząć z Haną wszystko od nowa. Tak samo z Haną. W sumie to na jej miejscu walczyłabym o miłość ze wszystkich sił. Walczyłabym o faceta którego kocham i nie odpuściłabym dopóki nie zdobyłabym jego zaufania i miłości na nowo.
felicja 2012-11-16 20:58:35
Z odzyskaniem zaufania będzie pewnie najgorzej, ale myślę że oboje zbyt długo nie będą unosić się honorem i Hana znowu stanie w drzwiach mieszkania Piotra z pytaniem "jesteś pewien że chcesz mnie (nas) tu na dłużej?"
kasia1998 2012-11-16 21:50:42
w którym odcinku Hana i Piotr znowu będą razem ?
Miśkaaa99 2012-11-16 22:08:07
kasia1998 też bym to chciała wiedzieć! ;p
anuśka 2012-11-16 22:18:54
A kto to może wiedzieć kasiu. Nikt nie wie w którym to będzie odcinku. Może sami scenarzyści tego nie wiedzą. Nie wiemy nawet który mniej więcej odcinek teraz kręcą i kiedy będzie można go zobaczyć w tv. Możemy się jedynie domyślać że mogą to być odcinki które zobaczymy w lutym może pod koniec lutego albo na początku marca. Ja tak myślę ale niczego na pewno nie wiem. W poniedziałek wychodzi nowy Świat Seriali więc może tam coś napiszą. Mnie najbardziej z tego zwiastuna martwi to zwolnienie Piotra, ta rozmowa Piotra z Tretterem. Kurcze może Tretter go nie zwolni ale różnie może być. W tej chwili przychlam się do takiej opcji że zaproponuje Piotrowi urlop na nie wiadomo jak długo albo go zawiesi. Albo urlop zechce wziąć sam Piotr bez żadnych sugestii Trettera. A Tretter udzieli mu tylko nagany albo upomnienia. To mnie teraz najbardziej intryguje bo z ciążą Hany i całą tą gmatwaniną uczuciową między nimi mam nadzieję podobnie jak ty felicjo że ani Hana ani Piotr długo nie wytrzymają z tymi urazami wzajemnymi i w końcu zmiękną albo jedno zmięknie i zrobi pierwszy krok do pojednania. I zejdą się już w końcu na dobre.
anuśka 2012-11-16 22:36:02
Właśnie przeczytałam na stronie Super Seriale że karetka którą będzie jechała Hana będzie miała wypadek ale Hanie nic się nie stanie. Po wyjściu z karetki przemęczona Hana zemdleje na ulicy i wtedy okaże się że jest w ciąży. Piszą też że mąż będzie próbował ją udusić i że Hana będzie szukała ucieczki od problemów w pracy i że nie tak wyobrażała sobie życie z mężem.
kamikadze 2012-11-16 22:38:42
Piotr dowie sie o dziecku od Jamesa. I James mu pewnie jeszcze powie że on i Hana nie spali ze soba i tak to bedzie. Ale i tak mam nadzieje ze Piotr przywali Jamesowi, za całokształt :)
anuśka 2012-11-16 23:00:50
Może tak być że Piotr dowie się o dziecku od Jamesa. Dobrze by było gdyby tak było. Bo Hana pewnie raczej nie będzie skora żeby Piotrowi o tym powiedzieć. Chociaż może się mylę. Myślę jednak że nawet jak Piotr się dowie o dziecku to chyba przynajmniej na razie to nic nie zmieni w jego ( Piotra ) nastawieniu do Hany i nie przybiegnie do Hany żeby jej powiedzieć jaki to on jest szczęśliwy i cieszy się że zostanie ojcem i że teraz chce z nią być. Myślę że to wszystko to znaczy ciąża Hany i wyjazd Jamesa to będzie początek długiego i trudnego nowego początku dla Hany i Piotra, ich długiego i trudnego schodzenia się.
kk7 2012-11-16 23:02:02
Też obejrzałam odc. 500 - jest na chomiku, dziwny ten James ;) . Ale mnie najbardziej brakuje Folkowicza, szkoda, że to go wcale ostatnio nie ma ;) .
kamikadze 2012-11-16 23:15:12
Hana pewnie w końcu opowie Przemasowi o swoich problemach a Przemo przekaże Gawrysiowi. Piotr sie bedzie meczyl, bo nie poleci do Hany od razu, ale potem jak spedzi troche czasu z córą ta która ma z Madzią stwierdzi że chce mieć normalne życie i normalną rodzinę i nie warto udawać twardziela. On kocha Hanę Hana kocha jego dzieciak w drodze co wy chcecie więcej. Gawryło tą Hanę na rękach wyniesie od Jamesa, mówie wa, myślcie trochę męskimi kategariami :) Gawryło jak się dowie o tym że James z łapami na Hanę wyskoczył i jeszcze ją dusił da mu po ryju na bank.na to czekam
anuśka 2012-11-17 09:25:27
To z męskiego punktu widzenia powiedzcie mi jak Piotr zareaguje jak James mu powie że oddaje mu Hanę? Bo ja z kobiecego punktu widzenia myślę że Piotr po tych słowach nie pobiegnie od razu do Hany i nie powie jej "kochanie bądźmy teraz już znowu razem" to nawet nie wchodzi w grę. No i ciekawa jestem czy Piotr zostanie w ogóle poinformowany o tym że będzie miał dzecko z Haną. Kartez pisał wyżej że może sam James powie Piotrowi o dziecku. Ale nie wiem czy to nie byłoby zbyt piękne i zbyt łatwe? James może nawet nie będzie wiedział że Hana jest w ciąży a poza tym po co ma ułatwiać życie swojemu rywalowi. To wszystko ( ciąża i wycofanie się Jamesa ) wydaje mi się że na razie nie zmieni stosunków między Haną i Piotrem. Może to być początek nowego początku między nimi ale wydaje mi się że do zejścia się Hany i Piotra jest jeszcze długa i trudna droga. Więc może na razie nie róbmy sobie wielkich nadziei.
Izka2017 2012-11-17 11:18:50
Ej anuśka o jaką karetke chodzi ??a i jeszcze 1 gdze to przczytałaś daj tu linik prosze :) .Mi od początku coś tu nie było grane z tym gościem co był cały czas zabarządowany co do niego mówili Jasio on coś ukrywa ten James dziwnie sie zachowuje a i jak oglądałam na chomikuj na dobre i na złe to dobrze Hana zrobiła że nie pocałowała Jamesa ale ta kobieta ma namieszane w życziu wspóczóje jej ja też bym na jej miejscu też tak zrobiła też bym poleciałą do tego ona ma przewalona tak z kwiatka na kwiatek ale jak bym się dowiedziałą że jestm z tym w ciąży to bym błagała o przebaczenie . No wiadomo że Piotr od razu jej nie wybaczy ! . Po tym co Hana mu zorobiła ale bym długo nad tym myślała nad tym i bym podjeła tą najważniejszą decyzje wybrała bym Piotra bo zdała sprawe z tego ze ona go kocha i che z nim być przecież ona dla niego nie wyjaechała bo chiała z nim zostać bo go Kocha a kojeny drinki piotra wycieska jejgo łzy a jak Hana powidziała znajdz sobie inna a jak inąą jak on ją kocha ! Piotrr dalej ! :*
anuśka 2012-11-17 11:29:22
Wejdź sobie na stronę Super Seriale. Tam jest zwiastun kilku najbliższych odcinków. W tym zwiastunie właśnie jest napisane i powiedziane że karetka, że wypadek, że James sie poddaje i mówi Piotrowi że Hana jest jego i że Hana będzie w ciąży z Piotrem. A ja dalej czekam na męski punkt widzienia w sprawie poddania się Jamesa i oddania Hany. No i w sprawie rozmowy Trettera z Piotrem o zwolnieniu Piotra. Co o tym myślicie panowie? Bo ja myślę że Tretter nie zwolni Piotra tylko zaproponuje mu urlop na jakiś czas. Ale to jest babski punkt widzenia.
Izka2017 2012-11-17 11:32:46
Anuśka to daj tu linik bo ja szukam i nie znajde : [
wielka.fanka.hany 2012-11-17 11:57:01
a w odcinku 501 hana w ciąży z piotrem
James_i_Hana 2012-11-17 12:18:00
Wy się lepiej martwcie żeby Gawryło nie wywinął czegoś z Magdą. Na moje to Gawryło powie Jamesowi,że już nie chce Hany i on może sobie ją zabrać. Nawinie się Magda i będzie miał ciekawsze zajęcia, choćby Tosię
anuśka 2012-11-17 12:34:53
Po pierwsze to nie w odc 501 okaże się że Hana jest w ciąży z Piotrem tylko gdzieś dalej. A po drugie to nie głupio to wykombinowałeś z tym ciekawszym zajęciem dla Piotra. Ja myślę że między nim i Magdą nic nie będzie. Piotr chyb ajuz do niej nic nie czuje. Ale z drugiej stony jest rozgoryczony po utracie Hany i w sumie bez żadnej nadziei na to że jeszcze kiedyś będą razem to może coś wykręcić. Oj kurcze ale się porobiło.
James_i_Hana 2012-11-17 12:42:28
Facet w totalnej desperacji jest zdolny do wszystkiego :) W sumie nie musi mieć żadnych wyrzutów sumienia, gdyby się zabrał za Magde - to w końcu Gawryło zawsze potrafił najlepiej uwodzić kobiety a potem je rzucać. to lepsze niż alkohol ale pewnie się opamięta a może nawet Magda mu wbije coś dobrego to głowy. Nadal nie lubię tej Hany ale nie lubię też jak facet podnosi rękę na kobietę, więc może lepiej niech już będzie ten Piotr
anuśka 2012-11-17 12:54:45
No właśnie ciekawe co Magda wniesie do całej tej koszmarnej i pogmatwanej sytuacji? Może coś dobrego? Chociaż wszyscy się raczej spodziewamy że wręcz przeciwnie bo Dereszowska powiedziała w jakimś wywiadzie że Magda namiesza w życiu Hany i Piotra. A to już się źle kojarzy. Ale może będziemy zaskoczeni bo Magda fkatycznie przemówi Piotrowi i Hanie może też do rozumu. Powiedzcie mi jeszcze panowie jak byście się zachowali na miejscu Piotra? - mówię o sytuacji kiedy James mu mówi że oddaje mu Hanę. Ja myślę że znając Piotra to nie zmieni wiele w jego podejściu do całej tej sytuacji i do Hany. Ale to tak jak mówiłam babski punkt widzeinia.
anuśka 2012-11-17 13:01:17
No właśnie nie wiemy co Magda wniesie do całej tej pogmatwanej i koszmarnej sytuacji. Może coś dobrego. Chociaż wszyscy chyba się raczej spodziewamy że wręcz przeciwnie. Sama Dereszowska w wywiadzie powiedziała że Magda namiesza w życiu Hany i Piotra o ile da się tam jeszcze bardziej namieszać. A to namiesza to się źle kojarzy. Ale może będzie to kolejna niespodzianka i Magda wniesie coś dobrego. Może przemówi do rozumu Piotrowi i Hanie. Zobaczymy. Powiedzcie mi panowie bo ciekawi mnie jak wy na to patrzycie z męskiego punktu widzenia może wtedy będę wiedziała czego spodziewać się po Piotrze.. Chodzi mi o sytuację kiedy James mówi Piotrowi że oddaje mu Hanę. Mi się wydaje z babskiego punktu widzienia że nie wiele to zmieni w podejściu Piotra do Hany i do całej tej sytuacji.
Dodaj komentarz:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zarejestruj się.
Zobacz również
Bitwa

Przystojniacy

Adam
Przemek
Liczba głosów: 40838
Zobacz wszystkie bitwy »
Ankieta

Której parze kibicujesz najmocniej?

  • Agata i Marek
  • Hana i Piotr
  • Lena i Latoszek
  • Wiki i Tomasz
  • Nina i Sambor
  • Ola i Przemek
  • Wiki i Adam
  • BARWY SZCZĘŚCIA WIDEO: Pierwszy zwiastun 9. sezonu!
  • BARWY SZCZĘŚCIA Zapraszamy na powtórki
  • M JAK MIŁOŚĆ M jak Muzyka - K jak Kacper!
  • M JAK MIŁOŚĆ Zapraszamy na powtórki!
  • M JAK MIŁOŚĆ Kulisy: Grabina w płomieniach
  • BARWY SZCZĘŚCIA Barwy szczęścia bezkonkurencyjne!
więcej >> x
 
BARWY SZCZĘŚCIA WIDEO: Pierwszy zwiastun 9. sezonu!