TVP.pl Informacje Sport Kultura Rozrywka VOD Serwisy tvp.pl Program telewizyjny
 
Odwiedź Na dobre i na złe na Facebooku-u Oficjalny kanał serialu na YouTubie

Odcinek 493

Data publikacji: 2012-09-26 
Jeśli nie widzisz odtwarzacza video zainstaluj Flash'a.
Zobacz zwiastun odcinka
TAGI:   odcinek 493 |
Komentarze
alicjas013 2012-09-26 21:14:01
Pierwsza ha!:-) Ja obejrzalam odcinek 492 juz wczoraj na OnetVod! Polecam:-) ogolnie to bardzo mi sie podobal, taki na smutna nute. wzruszajacy watek Ludmily i Przemka. Baaaardzo piekny... HaPi jak zwykle wymiataja (te ich dialogi;-)) Tylko czy oni nie mogliby sie zwyczajnie pocalowac, albo chociaz przytulic?!? Od razu by sie przyjemniej zrobilo; i w ich watku i w serialu. w koncu sa razem nie?!?...
hana<3 2012-09-26 21:27:46
masz racje mogliby się chociaż przytulić a wgl to straszne mało ich w tym odcinku mogliby być częściej. Szkoda że w zwiastunie nie ma HaPi
molly-12 2012-09-26 21:33:01
ja nie wytrzymam do środy!!!!!już chcę ten odcinek!!zapowiada się super.
molly-12 2012-09-26 21:35:55
PS: ten anonimowy pacjent to na 100% mąż Hany, facet ze zdjęcia które Miri dała Przemkowi wygląda identycznie jak ten ze scenki nad jeziorem, więc to na pewno on. Ale mam nadzieję że zniknie jeszcze szybciej niż się pojawił:)) A i jeszcze skoro Miri chce studiować medycynę to może doczekamy się odcinków z nią jako lekarką w Leśnej Góry:)) Fajnie by było.
omomomom 2012-09-26 21:36:52
nie mogę się doczekać środy, dużo Wiki będzie, fajnie, ostatnio mi tego brakowało :D
weraa 2012-09-26 21:44:19
kurde to jest jej maz! teraz juz tez jestem tego pewna! ;( jak oni moga rozwalic takich super zwiazek?! oni sa tacy kochani razem..ich rozmowa przed szpitalem w dzisiejszym odcinku byla najlepsza!!
Elaine 2012-09-26 21:47:33
Ja chyba też nie wytrzymam! Choć niecierpliwym wystarczy w sumie poczekać tylko do wtorku ;). Ten odcinek rzeczywiście zapowiada się ekstra, bo z tego co widać, będzie należał do Wiki i Przemka!
malinamaria 2012-09-26 21:47:58
Tak to mąż widać, zresztą ostatnio w dwóch wywiadach p. Kamilla wspominała, że jej bohaterka doświadczy całkowitego zwrotu w życiu.... No cóż trochę szkoda, ale dodała, że z Piotrem Hana dalej będą się przyciągali;) Nie wszystko stracone!
molly-12 2012-09-26 21:51:49
Na pewno mąż Hany nie będzie po to żeby rozwalić jej związek z Piotrem(bo by ,,zmartwili'' wiele osób) tylko po to by ,,dodać adrenaliny'' widzom i zachęcić ich do dalszego oglądania. Tak, zgadzam się z Elaine, zapowiada się odcinek pełen wątków WiP, szkoda tylko że ten będzie Tomasz.
kartez 2012-09-26 21:59:41
kurcze, byłem niepoprawnym optymistą :) ale koniec złudzeń facet ze zdjęcia to rzeczywiście ten sam co ze scen nad jeziorem.... no i ten wywiad z Baar też tego dowodzi. ale nadzieja sa te slowa **** Na koniec proszę zaspokoić ciekawość widzów i zdradzić, jak się skończy związek Hany i Gawryły? - A on się skończy? Nigdy nie wiemy, co scenarzyści wymyślą, ale wygląda na to, że będzie między nimi intensywne przyciąganie. Nic więcej zdradzić nie mogę, poza tym, że wydarzy się coś nieprzewidywalnego dla obojga. Na pewno Piotrowi i Hanie nie będzie łatwo, a to, co ich łączy, będzie skomplikowane. Na szczęście! Tylko wtedy jest co grać - kiedy są emocje, niejasności.********** ja tam w każym bądź razie czekam na jakieś genialne scenariuszowe rozwiązanie calej tej plątaniny uczuciowej między Haną i Piotrm :)
molly-12 2012-09-26 22:03:28
na pewno mąż Hany, czyli James namiesza, ale wszystko dobrze się skończy. Hana pewnie będzie też rozdarta bo z jednej strony kocha Piotra i chce ułożyć sobie z nim życie natomiast w głębi duszy nadal kocha James'a. Ciekawie będzie a na to jak się skończy musimy poczekać no i oczywiście oglądać film:))
malinamaria 2012-09-26 22:09:53
Ale ten James będzie pewnie odmieniony i ona nie będzie mogła z nim być i będzie czuła, że potrzebuje Piotra
weraa 2012-09-26 22:11:24
gdzie jest ten wywiad z nia? bo widzialam jeden ale tam nie bylo czegos takiego ;(
malinamaria 2012-09-26 22:13:21
w tele tygoniu i na facebook'u chyba wiadomości 24 możesz wpisać w google;)
kartez 2012-09-26 22:22:57
miłość Hany i Jamesa może i była bardzo silna, ale czas wszystko zmienia. Hana i ten cały James sa już innymi ludźmi i żyją w innych światach. Być może ona będzie chciała to jakoś odbudować, ale nie liczę na cukierkowe rozwiązanie tej sytuacji. Byc może nawet sam ten mąż dojdzie do wniosku że to już nie tosamo co było kiedyś. pożyjemy zobaczymy :) myśle że James a potem pewnie I Dereszowska pojawią sie między Haną i Piotrem żeby to wszystko poplątać. to może być niezły egzamin na sprawdzenie uczuć Hany i Piotrusia :) obawiam się że na całkowite rozwiąznie przyjdzie czekać do kolejnego sezonu :)
weraa 2012-09-26 22:23:43
czyli wynika z tego ze wcale nie bedzie tak zle i wszystko sie ulozy po chwilowym 'kryzysie'! boze byloby cudownie po prostu!!
Elaine 2012-09-26 22:29:26
Ale jakie emocje będą! A to, że zapowiada się dużo scen WiP to wprost rewelacyjnie :). Wiem, że ten cały Tomasz (i Ludmiła zresztą też, choć to jej ostatnie dni przecież...) są tu w ogóle niepotrzebni, ale jak na razie trzeba przyznać, że nieźle ubarwiają akcję i moim zdaniem, spełniają też chyba dobrze swoją rolę póki co - czyli pomóc w uświadomieniu, że WiP są sobie przeznaczeni :). Przecież gdyby nie Tomasz, to Przemek by nie był zazdrosny o Wiki, a tak widać, że nie jest mu jednak obojętna. Byle nie potrwało to jeszcze zbyt długo... co do nowego 'związku' Wiki to raczej możemy być spokojni, tylko ciekawe, jak to będzie z Przemkiem po śmierci Ludmiły... pewnie jeszcze długo będzie wspominał ją jako swoją wielką miłość... :(.
kartez 2012-09-26 22:33:47
krótko mówiąc będzie się działo :) i o to chodzi
anuśka 2012-09-26 22:33:48
Bardzo mądrze i sensownie mówisz kartez! Faktycznie może tak być. Przecież drogi Hany i jej męża rozeszły się. W sumie teraz już nic ich nie łączy i należą do dwóch różnych światów, które raczej ze sobą nie współgrają. Więc mam nadzieję że jak to ktoś wyżej napisał że ten James zniknie jeszcze szybciej niż się pojawił. Może sam zrozumie że między nim i Haną wszystko się zmieniło. Jeśli nie on to może ona uzna że facet, którego kiedyś kochała już mie istnieje i że teraz Piotr należy do jej świata i nowego życia. Zgadzam się że słowa pani Kamilli z wywiadu o przyciąganiu brzmią optymistycznie. Może jest jeszcze chociaż cień szansy na to że znowu zobaczymy Hanę i Piotra razem. Mam tylko nadzieję że nie będziemy musieli czekać na to aż do następnego sezonu tak jak mówisz.
max 2012-09-26 22:37:31
jest tam kto?:)
weraa 2012-09-26 22:39:09
sama powiedziala ze to wszystko jest skomplikowane xd wierze w to ze wszystko sie ulozy! a ten mezus wyjedzie albo zapadnie sie pod ziemie po kilku odcinkach! i chwala bogu! nikt go tu nie chce..
karola22 2012-09-26 22:41:38
mimo tego ze ogladalam odcinek 492 wczoraj to dzisiaj mimo to sobie nie odpuscilam . Nie moglam przegapic scen z MiNi, zwlaszcza ze w nastepnym odcinku ich nie bedzie:( Pozdrawiam fanow MiNi
kartez 2012-09-26 22:52:00
w sumie aktor który gra Jamesa ma przechlapane. jeszcze się tak naprawdę nie pojawił a już nikt go nie lubi :) Lena z Witkiem, Zosia z Kubą, Michał z Niną.... u nich też był ten "trzeci * "ta trzecia" ale nie po to w serialu tworzą pary żeby to potem rozwalić na amen. ma być adrenalinka i mieszanie w głowach żeby nie przysnąc i nadal właczać tv :)
weraa 2012-09-26 22:56:09
tak ale ile zlego moze doswiadczyc jedna osobe?! najpierw ten caly damski bokser, potem te wszystkie rzeczy ktore on zrobil..to mieszkanie zniszczone, samochod, te bzdury w internecie, te leki do aborcji i areszt..a na koniec jeszcze strzelanina..! uczepili sie tej biednej Hany jak rzep psiego ogona...zamiast dac jej spokojnie i w szczescie pozyc sobie troche oni znowu komplikuja..:( ale miejmy nadzieje ze wszystko sie ulozy xd tak jak bylo w tych zwiazkach jakie podales kartez ;-))
kartez 2012-09-26 23:07:16
pamiętaj weraa że co cię nie zabije to cię wzmocni :)
max 2012-09-26 23:07:24
ja oglądałem wwczoraj bo dzisiaj nie mogłem. Generalnie sceny MiNi bardzo mi się podobały - no może poza spotkaniem u Hany (chyba) bo takie to było "ni go w kijki, ni go w drewka" - ale kilka scen mnie trochę zaniepokoiło - np. scena rozmowy Niny z Ludmiłą? Mniejmny nadzieję, że limit nieszczęść na tę parę został juz wyczerpany.
kartez 2012-09-26 23:24:53
co do Niny i Michała to podejrzewam że tam się dopiero zacznie maniana :)sczególnie jak Nina wyjedzie do Stanów, ale mam nadzieję że w końcu też się doszlifują
karola22 2012-09-26 23:35:40
mysle ze wyjazd Niny do Stanow nic nie zmieni bo nie bedzie jej zaledwie przez jeden odcinek - bo wraca w 494 odcinku
max 2012-09-27 07:38:16
mam pytanie. Joaono czy będą senki z wczorajszego odcinka?
majeczkaes 2012-09-27 11:19:46
Ty też to zauważyłeś Max.No coś czuję, że przeszłość NINY JESZCZE DA O SOBIE ZNAĆ A WTEDY TO SIĘ DOPIERO AKCJA ZACZNIE.A nie to co teraz .Bo, że tak odważnie zapytam co to ma być? Niestety jako urodzona pesymistka cały czas czekam na prawdziwą scenę między nimi.Na te emocje które oglądałam w sezonie 13. I wtedy powiem: i TO JEST TO!". Chcę takie sceny jaką mają choćby HaPi czy Ludmiła z resztą (np. z Falkowiczem), coś co pokaże mi, że do siebie pasują i nie po to przeszli ze sobą tyle w zeszłych sezonach,żebym nagle zobaczyła, że do siebie nie pasują. Bo na razie to widzimy Sambora który nie odzywa się przez co najmniej 20 minut filmu, jak już rozmawia z Niną to jest to znowu dwa zdania na serial i później scena u Hany od czapy, po co?. Po za tym bardzo dobrze ogląda się cały serial.I niech tak zostanie bo to najlepszy serial który jeszcze pozostał w Publiczne Telewizji. A konkurencja niech się schowa z tymi swoimi serialikami czytaj:Lekarze bo to co tam jest a powiem więcej czego nie ma to jest jakaś miernota. Pustka. Najlepiej swoją robotę tam odwalają pani Stenka i ten aktor który gra ordynatora chirurgi (niestety nie pamiętam nazwiska).Reszta nie do oglądania. A co do MiNi proszę o więcej i lepiej!Pozdrowienia!Mamy nawet piękny dzień!
josefin 2012-09-27 12:11:16
Też mnie zaniepokoiła rozmowa Ludmiły z Niną, zwłaszcza komentarz o łatwości z jaką Nina potrafi kłamać. To, że przeszłość Niny ją dopadnie wydaje mi się prawie pewne. Mam tylko nadzieję, że nie zaserwują teraz Ninie "nowej osobowości".
2012-09-27 12:32:34
już myślałem, że zostałem sam na polu bitwy bo nikt się nie odzywał ;). Po pierwsze w scenie z Ludmiłą to najbarziej zastanowiło mnie to kłamstwo ktróre zarzuciła Ninie - jakie kłamstwo, w czym Nina Ludmiłę okłamała bo ja sobie żadnej takiej sceny nie przypominam i skąd nagle Ludmiła dowiedziała się że Nina była z Falkowiczem. Przecież z tego co było do tej pory przedstawione wynikało, że Ludmiła o tym nie wiedziała. I co miało oznaczać zdanie " skańczyłam z tamtym życiem" bo tak troche dwuznacznie zabrzmiało a przecież było powiedziane że Nina nie zajmowała się czymś więcej poza oprowadzaniem i to też zresztą wynikało po zdarzeniu z klientem Ludmiły. Wiec co miało to zdanie oznaczać? Niech scenarzyści się na coś w końcu zdecydują albo niech dobrze sprawdzą notatki z tego co wczesniej pisali bo przestaje się to "kupy trzymać". Poza tym co profesor Zybert miał na myśli mówiąc, że Nina podczas swojej operacji "wybrneła" z czegoś tam, raczej nie było pokazane żeby miała jakieś trudności, więc o co chodzi? I skąd profesor wiedział jak radzi sobie Borysek z informowaniem pacjęta? Przecież Go przy tym nie było. A jeszcze wracając do rozmowy Niny z pacjętem przed operacją to kompletmnie nie zrozumiałem o co chodziło z tym dawaniem telefonu do asystentki? To ten weterynarz sam nie mógł zadzwonić? Nina miała się zajmować tymi zwierzakami czy instruować panią asystentkę? Jak to mówi młodzież "nie kumam tego". Emocji trochę było, może nie jakichś szalonych ale było. Mnie zabrakło w scenie po ostatecznym ogłoszeniu werdyktu a raczej byli za krótko pokazani Mini sam na sam i choćby powiedzenia tego że Michał się cieszy i jest dumny z Niny. To byłoby lepsze niż ta scena z szampanem.
max 2012-09-27 12:34:15
zeżarło mi podpis. Pozdrowienia :)
max 2012-09-27 12:40:27
wkurza mnie to, że rozmowę Profesoa z Borysem pokazują w całości a MiNi tylko w tle i to przez trzy sekundy.
majeczkaes 2012-09-27 12:56:13
No cóż jak powiem że wszystko to czarno widz to się nie zdziwicie nie? No nie odoba mi się to wszystko, inne wątki się rozkręcają a ten "zdechł'...
josefin 2012-09-27 13:12:48
Max. Coś mi się widzi, że oskarżenia Falkowicza mogą nie być takie bezpodstawne. Ludmiła znała już Ninę w tamtym okresie, choć w poprzednim sezonie nic nie wskazywało na to, że wie o niej i Falkowiczu. Zachowanie Niny też wskazywało, że wie co Ludmiła ma na myśli. Może być ciekawie. Mam tylko nadzieję, że scenarzyści nad tym panują (choć są poszlaki, że nie do końca).
NatuSS1995 2012-09-27 14:19:05
WoooW Jaki super odcienk sie zapowiada , patrzcie tylko na galerie , no wiem jak można było by go przegapić :DD
sylka 2012-09-27 14:28:53
Powiem wam że myślałam iż Nina to taka spokojna , poukładan dziewczyna która ma w zyciu pecha i jest traktowana jak ofiara losu a po rozmowie z Ludmiłą można się spodziewać że Nina jeszcze nas zaskoczy i raczej to zaskoczenie bedzie chyba w sensie negatywnym.Tak napradę my nie wiemy za duzo o przeszłości Niny zamist scenarzyści rozwinąć jakos wątek jej przeszłości to oni dają jakieś krótkie zdania z których można się tylko domyslać co wydarzyło sie w jej zyciu.
zanka12 2012-09-27 15:01:56
na ipli można oglądać na dobre i na złe ;)
hanaa <3 2012-09-27 15:11:15
jezu.. ten odcinek na 100% będzie zarąbisty! Najbardziej mi szkoda Ludmiły.. Szkoda że umrze. Już myślałam że tak fajnie zakończy się jej historia. :(( i zgadzam się z Wami, że częściej mogliby pokazywać HaPi. Uwielbiam ich !
weraa 2012-09-27 15:14:14
ja tez sie z tym zgadzam! i wiecej tych ich dialogow haha!
monique 2012-09-27 18:37:11
Witam wszystkich fanów serialu "Na dobre i na złe" bardzo serdecznie. Na wsępie chciałabym powiedzieć, że serial ten oglądam od dawna, ale konto założyłam dopiero dziś. Przede wszystkim chciałabym prosić osoby, które wypowiadają się w komentarzach o używanie języka polskiego (tzn. poprawienie gramatyki i ortografii), ponieważ niektórych wypocin nie da się czytać. Błędy stylistyczne, językowe, ortograficzne, brak polskich znaków. Pytam się, czy tak trudno jest przed dodaniem sprawdzić swoją wypowiedź za pomocą programu Microsoft Word?
majeczkaes 2012-09-27 20:12:06
Na wstępie mojego wpisu pragnę powitać nowego fana w naszym zacnym gronie. I od razu odniosę się do Twojej wypowiedzi powyżej odnośnie stylityki i ortografi. Wypowiem się oczywiście za siebie. Otóż czasami po oglądnięciu danego odcinka targają mną takie emocję, że siadam i piszę niestety czasami z błędami. Oczywiście przepraszam za nie jak tylko je zauważę. Ale bywa również i tak, że przeoczę i puszczę wpis z błędem. Niestety... i obawiam się,że im więcej tych emocji na gorąco to tych błędów się nie uniknie. Za co oczywiście bardzo Cię przepraszam z góry.
molly-12 2012-09-27 21:14:55
zgadzam się z majeczkaes. Zazwyczaj staram się pisać poprawnie bo sama nie lubię czytać zdań ułożonych nie po polsku z ortografami itd. Ale często jak chce coś napisać to robię do bardzo szybko żebym nie zapomniała tych rzeczy które miałam napisać. Nie mogę się już doczekać tego odcinka, na 1000%będzie super!! Podoba mi się też ,,zakładka'' ze scenami przedpremierowymi. Pozdrawiam wszystkich fanów na dobre i na złe:))
Joaono_92 2012-09-27 22:40:07
Drogi maxie scenki z Niną i Michałem będą zawsze umieszczane w czwartki z rana :)
sylka 2012-09-27 23:04:08
tak się zastanwiam z jakim życiem skończyła Nina ciekawe co robiła w przeszłości.Wszystkim sie wydaje że ona jest idealną dziewczyną spokojną , miłą , mająca klasę , umiejąca się zachować bo tak jest pokazywana.A tymczasem z słów Ludmiły można wywnioskowac że Nina to niezłe ziółko było .Naprawdę ta przeszłośc jej jest ciekawa i tajemnicza i pewnie z wpłynie negatywnie na jej związek z Michałem.
max 2012-09-27 23:20:19
również witam nowego komentatora na stronie :). Co do błędów to przychlę się do powyższych wypowiedzi, ale czasem emocje strasznie targają człowiekiem jednak postaram się nad tym zapanować, zwłaszcza nad ortografią. Teraz chciałbym nawiązać do wypowiedzi Josefin - z wcześniejszych odcinków to ja raczej wywnioskowałem, że Nina poznała Ludmiłę już po rozstaniu z Falkowiczem więc nie sądzę by Ludmiła wiedziała o tej znajomości. Żadna z rozmów - po rzekomym usunięciu guza - Ludmiły i Niny na to nie wskazuje. Poza tym to Przemek "wynalazł" tego geniusza dla Ludmiły a Nina ostrzegała przed Nim, Ludmiłę jednak Ona nie chciała słuchać Niny bo ..."bezgranicznie mu ufa"... o tym, że Nina była z Falkowiczem wiedzieli tylko Oni oboje, Sambor i Wiki no i jeszcze eks żona, tak przynajmniej wynika z tego co zostało przedstawione. Nie zauważyłem też momentu w którym Nina miałaby okłamać Ludmiłę. Proszę mnie oświecić bo najwyraźniej chyba coś przeoczyłem. Czy zachowanie Niny wskazywało, że wie co Ludmiła ma na myśli? - nie wydaje mi się ale mogę się mylić. Wedłóg mnie to kluczową sprawą do zachowania Niny i tego czym się zajmowała by na siebie zarobić są relacje miedzy Nią a Jej rodzicami o czym tak naprawdę nic nie wiemy. Nie wiemy też co zrobił Falkowicz, że Nina od Niego odeszła. Jedyne o czym wiemy to, to że - chyba po rozstaniu z Nim - Nina nie chciała wrócić do domu czego dowiedzieliśmy się z rozmowy telefonicznej w odc. 436. A scenarzyści sprawiają na mnie wrażenie jakby nie mogli się zdecydować na to czym Nina tak naprawdę się zajmowała.
max 2012-09-27 23:24:19
Joaono dziekuję za informację. Mam tylko takie drobne pytanie, prośbę jeszcze: czy rozdzielczość mogłaby być większa bo mój wzrok źle znosi taki rozmazany obraz :). Pozdrawiam serdecznie.
max 2012-09-27 23:30:28
Mnie się wydaje, że Nina mówiąc o ..."skończeniu z tamtym życiem"... miała na myśli "to oprowadzanie-pilotowanie bogatych zagranicznych klientów".
josefin 2012-09-28 00:16:50
Max wnioskuję po braku komentarza na wiem, że dobrze kłamiesz, „bo Cię znam”. Nina nie reaguje oburzeniem, nie rzuca tekstu nie wiem o czym mówisz, kiedy Cię okłamałam, ale zaczyna się tłumaczyć mówiąc że zerwała z tamtym życiem. Faktycznie zgadzam się, że nic w poprzednich odcinkach nie wskazywało, że Ludmiła wie coś o Falkowiczu, ale nie mam pojęcia jak interpretować „dobrze wiesz, że od dawna nie mam z nim nic wspólnego...” . Nie jestem pewna, czy odcinek 436 jest po rozstaniu z Falkowiczem – była już wtedy po studiach i Falkowicz był później zaskoczony widząc ją w Leśnej Górze. Zgadzam się, że przeszłość Niny ma źródło w jej relacjach z ojcem, ale coś wyczuwam, że jednak sponsoring, a nie tylko bycie pilotem. Dowody: (odc. 477) Nina zmieniła numer telefonu, Ludmiła przyszła do niej z propozycją współpracy. Ich rozmowa zakończyła się stwierdzeniem „nie ma sensu kochać nieodpowiednich facetów” Czy to znaczy, że odpowiednich jest sens? (odc. 481) wyznając Michałowi o swoim związku z Falkowiczem, mówi „nie mogę i nie chcę tego przed Tobą ukrywać”. Analizując to teraz myślę, że pośrednio przyznała, że ukryła prawdę, choć w 485 już zmieniła zdanie i stwierdziła, że „nie chciała czegokolwiek ukrywać”. Generalnie postrzegam Ninę tak jak Sylka i uważam, że na studiach mogła robić różne rzeczy (może okres buntu), choć raczej nie wątpię w jej dobre serce oraz miłość do Michała. Jednak scenarzyści zostawiają sobie furtkę i jej wykorzystanie nie będzie oznaczać niekonsekwencji i braku zdecydowania.
2012-09-28 01:18:42
na słowa ..."że dobrze kłamiesz, „bo Cię znam”." wogóle nie ma reakcji tylko milczenie takie samo gdy Wiki oskarżała Ją o wygryzienie Przemka w odc.448 - odgryza się dopiero w odc.454 - jak również po tym co powiedział o Niej Falkowicz do Michała w odc.482. Nina w większości przypadków się nie broni, bierze winę na siebie czy jest to słuszne czy nie. Może i scenarzysci zostawiają sobie furtkę ale czy nie będzie to oznaczać niekonsekwencji i braku zdecydowania to tu mam wątpliwości choćby ze względu na Jej reakcję wobec klienta gdzie zastępowała Ludmiłę gdy położył rękę na Jej nodze, że ..."chyba coś Ci sie pomyliło"... i kiedy On mówi ..."że przecież za to Ci płacę"... Ona jest mocno zdziwiona. A po całym zdarzeniu jest dość mocno rozbita. Gdyby chodziło o jak to ujęłaś "sponsoring" to na słowa Michała w odc.483 ..."masz klienta" raczej nie dała by Mu w twarz. Myślę, że Ludmiła ocenia Ninę swoją miarą ale jest chyba w błędzie - choć po wyczynach autorów trudno być czegokolwiek pewnym. Od Falkowicza też by nie odeszła gdyby chodziło Jej o kasę. Rozmowa z Wiki odc.485 zdaje się to potwierdzać. To Ludmiła wypowiada słowa „nie ma sensu kochać nieodpowiednich facetów” i miała chyba na myśli to, że Michał nie jest odpowiednim facetem bo ani jakoś szczególnie kasiasty ani w mniemaniu Ludmiły niezbyt znający się na swoim zawodzie i do tego z dzieckiem. No gamoń do kwadratu nie to co geniusz Falkowicz z prywatną kliniką. Poza tym weźmy pod uwagę stan emocjonalny Ludmiły kiedy wypowiada słowa o kłamstwie. Jej zaufanie do ludzi zostało mocno nadszarpnięte przez wyczyny Profesorka na dodatek Przemek zniknął a Wiki nic nie chce Jej powiedzieć. Zaczyna w akcie desperacji i poczucia kolejnej krzywdy odgrywać się na innych. Uwaga do Wiki, że Przemek wogóle do Niej nie pasuje czym jest jak nie atakiem w obronie, zadanym z bezsilności i frustracji że kolejne osoby nie mówią Jej prawdy.
max 2012-09-28 01:20:35
Josefin, powyższa wypowiedź jest moim komentarzem.
josefin 2012-09-28 09:26:22
Może masz rację Max. Wracamy tu znowu do oszczędności w wątku MiNi – krótkie, pokazane jakby w połowie, niedokończone rozmowy – to daje pole do interpretacji. Zakładam jednak, że wątek musi się rozwijać (komplikować), więc obawiam się że w tą stronę to zmierza. Może jestem naiwna, ale raczej uważam że scenarzyści mają wizję jak to dalej rozwijać, a te niekonsekwencje w prowadzeniu postaci są raczej zabiegiem celowym, niż wynikiem przypadku.
majeczkaes 2012-09-28 11:57:18
Ludmiła dla mnie to postać tragiczna. Dziewczyna niesamowicie zagubiona, wrażliwa, kobieca, która wiedziała,że w pewnym momencie swojego życia zapętliła się niesamowicie i zamarzyła żyć jak inni. Jeszcze widząc w tym wszystkim jak radzi sobie Nina, która konsekwentnie wycofywała się z tego dodatkowego życia które miała gdzieś z boku i kiedy poznała Przemka (choć wystraszona i nie umiejąca się odnaleźć na początku tym związku)chciała spróbować. Kiedy czuła się zagrożona albo może inaczej kiedy widziała,że inni są potrafią być szczęśliwi jedyną jej metodą był atak (kiedy dowiedziała się,że Nina jest tak mocno za Samborem albo,że Wiki jest mocno emocjonalnie związana z Przemkiem).Celowo raniła ale później rozumiała swoje zachowania i zawsze przepraszała.Tak i w tym przypadku mogłoby być.Zdanie o rzekomym kłamstwie Niny - fakt mógł dotyczyć zatajonego związku z Falkowiczem (choć wątpię czy wiedziała o związku Niny z nim Nina nie należy do osób wylewnych i zawsze miała pewien dystans do Ludmiły, według zasady, że pewnym osobą mówi się pewne rzeczy a innym nie) ale mogło to dotyczyć również sytuacji ogólnie wziętych z tamtych lat i tamtego życia obu dziewczyn które niekoniecznie miałyby wpływ na sprawy teraźniejsze.
josefin 2012-09-28 12:52:36
Opis odcinka 495 pt. BLIZNA Jedna z pacjentek, Liza, nie zgadza się na operację guza tarczycy. Nie chce mieć szpecącej blizny. Tretter wpada na pomysł, by Nina przeprowadziła zabieg metodą miniinwazyjną, której nauczyła się w Cleveland. Już w trakcie operacji okazuje się, że to niemożliwe, i Tretter musi dokonać cięcia. Rudnicka zrzuca winę na Wasiakową. Twierdzi, że źle podgoliła głowę pacjentce. Borys dowiaduje się od matki, że jego ojciec był lekarzem. Piotr zostaje wezwany do kliniki w sprawie pacjenta Falkowicza, cierpiącego na stwardnienie rozsiane Maćka. Okazuje się, że profesor prowadził badania kliniczne. Gawryło zabiera chorego do Leśnej Góry. Falkowicz, którym interesują się prasa i prokuratura, może trafić do więzienia. Prosi Piotra, by kontynuował jego badania. Wieczorem przy grillu Wiki przeprasza Przemka za docinki na temat Ludmiły. On zapewnia dziewczynę, że zawsze będą przyjaciółmi. W tym czasie przychodzi Nina. Ma wiadomości dotyczące Ludmiły.
sylka 2012-09-28 14:41:21
mi nie chodzi juz o to te słowa Ludmiły że Nina tak kłamnie że można jej uwierzyć tylko o to że Nina mówi Ludmile że skończyła z tamtym życiem.To naprawdę jest zagadka co znaczą te słowa bo tak mi wydawje się że Nina tylko oprowadzała bogatych mężczyzn po Warszawie , nie miała sponsorów.Przecież był taki odcinek w którym Ludmiła się zle czuła i poprosiła Ninę aby ona zajeła się jej klientem Maksem.Nina się zgodziła i była przestraszona jak ten Maks ją obmacywał i zdziwona że on powiedział że za to jej płaci.No i cała sytuacja ją rozbiła.Ale w odcinku 483 Nina powiedziała że ma do Falkowicza ostatnią prośbę co to słowa maja znaczyć...albo w 425 odcinku Nina szła z jakimś starszym facetem i on do niej powiedział pójdziemy do mnie kochanie a Nina mu odpowiedziała nie dzisiaj Romeo.Także te 2 sytuacje są dośc ciekawe i wprowdzaja i skłaniają do zastanowienia się nad słowami Niny.
nadobreinazłe 2012-09-28 16:26:00
Ja się bardzo cieszę,że Przemek i Ludmiła będą razem.A ten Falkowicz zmarnował jej całe życie bo mówił że nie ma guza a okazało się że ma ito jest niesprawiedliwe powinni go wywalić...Ale może Ludmiła przeżyje.Ale szkoda mi Wiki ona cały czas nie może znależć swojej drugiej połówki szkoda.Bo ona nie jest taka zła.Bardzo lubię Hane ona jest najlepsza Piotra też lubię ale oby tą Ludmiłę wyleczono..................
molly-12 2012-09-28 21:53:12
odnośnie streszczenia odcinka 495, to co mają znaczyć te wiadomości dotyczące Ludmiły, przecież ona niby umarła w 493 odc., to co okaże się że nie umrze i będzie z Przemkiem??? przecież Przemek ma być z Wiki, a nie mają być tylko przyjaciółmi!!!
Joaono_92 2012-09-28 21:59:02
narazie nie ma oficlanych informacji, w którym odc. Ludmiła umiera. Co do Niny to ja mam wielką nadzieję, że w końcu zostanie nam wyjasnione co rbiłam przed stażemw Leśnej Górze i co to był za relacja z ojcem. Przecież w końcu musi byś jaka scena z rodzicami Niny. A tak przy okazji to czekają na nas sceny z Krzysiem, bo ostatnio był na planie.
molly-12 2012-09-28 22:04:41
tak powinni właśnie nam w końcu wyjaśnić przeszłość Niny, bo tak to nie mamy pewności i tylko myślimy i zgadujemy, a co do tych wiadomości to pewnie będzie chodzić o to że Nina powie Wiki i Przemkowi o tym że Ludmiła umarła bo oni jeszcze nie będą tego wiedzieć.
max 2012-09-29 01:12:19
Sylka jeśli chodzi o prośbę do Falkowicza to, to akurat jest chyba jasne. Chce zapomnieć o Nim i tym co było więc prosi Go by uznali, że znają się tylko zawodowo co akurat nie dziwi po tym jak się dalej zachowywał i jak Nina podsumowała Ich związek w odc.484. Co do słów z odc.425 to mógł to byc jeden z klientów ale jak widać nie interesowało Ja coś więcej poza nie wiem... towrzyszeniem w kanajpie czy pubie. Powiem tak: moja wersja, przypuszczenia co do przeszłości Niny jest taka, że na studiach poznała Falkowicza i zakochała się co w sumie nie dziwi. Profesor, bogaty, przystojny umiejący korzystać ze swoich atutów. Łatwo Mu było zawrócić młodej niedoświadczonej dziewczynie w głowie. Sądzę, że taki związek nie spodobał się Jej rodzicom, zwłaszcza ojcu. Dużo starszy mężczyzna do tego żonaty - to nie jest wymarzony przez rodziców partner dla jedynej córki. Doszło pewnie do konfliktu gdy Nina zamieszkała z Falkowiczem. Potem rozstała się Nim a będąc osobą dumną i nie chcąc przyznać się do porażki odmówiła kiedy matka chciała żeby wróciła do domu. Więc by się utrzymać zaczęła zajmować się oprowadzaniem klientów po Warszawie. Nie wiem czy moje przypuszczenia są trafne ale na razie autorzy scenariusza nie dali nam za wiele informacji. Kiedy po incydencie z klientem Ludmiły zorientowała się z czym to tak napradę się wiąże zrezygnowała z tego, przecież nie przyjęła propozycji Ludmiły gdy ta przyszła Ją namawiać do przejęcia cześci klientów. Więc może tego dotyczyły słowa o skończeniu z "tamtym życiem". Wnioskuję ze streszczenia które ktoś zamieścił, że problemy Niny z Falkowiczem to było "małe miki" z tym co szykuje Jej mamusia Boryska. Teraz wredna baba - bez obrazy dziewczyny - będzie się msicić na Bogu ducha winnej Ninie bo Jej synuś nie dostał szkolenia. No już zaczynam żałować, że Nina wygrała to szkolenie - skąd biorą się takie "głupie" matki ślepo zapatrzone w swoich synków? Już nie wiem co gorsze mamuśka Boryska czy tatuś Niny? A swoją drogą to chcą z Niny zrobić jakąś komletną ofermę. Najpierw w odc. 494 ma popełnić jakiś błąd kiedy będzie operować razem z Michałem. A w następnym odcinku kolejny kiedy będzie operowała z Tretterem. Poza tym co? Chcą nam wmówić, że tego złego podgolenia nie dało się zaóważyć przed rozpoczęciem zabiegu. I oczywiście nikt znów przez pół sezonu nie będzie widział knowań Wasiakowej. To zakrawa na kpinę.
majeczkaes 2012-09-29 07:40:17
Otóż to. A ja się nie zdziwię jak to właśnie Wasiakowa przez czysty przypadek odryje jakiś kompromitujący fakt z przeszłości Niny i będzie ją szantażować. Wtedy to dopiero byłby siwy dym....
sylka 2012-09-30 00:13:53
cześc maks twój ostatni komentarz jest bardzo fajny i myśle podobnie jak ty tylko zauważ że Nina podczas rozmowy z Ludmiłą odcinek chyba 468 nie zgodziła się przyjąć spowrotem pracy którą wykonywał bo była już z Michałem i dlatego jej odmówiła a pozatym miała już etat w szpitalu a tak nie wiadomo co by zrobiła jakby nie była z Michałem i by nie miała etatu w szpitalu.Wiece co ta Wasikowa mnie przeraża ona może narobić Ninie dużo problemów normalnie boie się o Ninę zresztą w fotostory odnosnie 14 sezonu pisało że Nina przepłacze nie jeden wieczór przez Wasikową i Borysa na razie nie płakała to może niestey zacznie .Pocieszenie jest takie że jak by płakała to może będzie więcej scen z nia i Michałem jak ją pociesza.
max 2012-09-30 10:19:29
cześć Sylko, chciałem zauważyć że Nina po zdarzeniu z klientem Ludmiły - Maxem, po tym jak Tretter oświadczył iż chce by nadal odbywała staż w Leśnej Górze w rozmowie z Samborem na Jego pytanie czy ma jakieś dodatkowe zajecie, odpowiada że nie. A kiedy On mówi o tym, że słyszał że miała jakieś dodatkowe zajęcie i czy niemoglaby go jeszcze trochę pociągnąć, stanowczo mówi że nie "rozsypujac" się do reszty. Odc.447
max 2012-09-30 10:49:38
Joaono chciałem zapytać co się stało z częścią filmików o MiNi na youtube? Bo nie ma. Usunęłaś?
Joaono_92 2012-09-30 19:12:59
maxie niestety przez moją głupote się usunęły. Oczywiście w olnej chwili będę je przywracała :)
molly-12 2012-10-02 21:07:16
ten odcinek już jutro!!super nie mogę się doczekać!!
max 2012-10-02 21:55:33
Przemek jest egoistą...
kartez 2012-10-02 22:06:44
może i trochę w tym racji max. denerwuje mnie że wszystkich poucza, krytykuje, ale sam sobie niewiele ma do zarzucenia i chyba już nie pamięta w jaki sposób poznał Ludmiłę. ale mam nadzieję że mu się to niebawem odmieni :)
max 2012-10-02 22:43:02
miałem na myśli co innego niż krytykowanie i pouczanie innych... w pewnym sensie. Bardziej chodziło mi o Jego zachowanie wobec Ludmiły...
ROKSANA02 2012-10-03 21:55:26
WITAM WIE MOŻE KTOŚ JAK NAZYWAJA SIE DWIE PIOSENKI KTÓRE BYŁY W PODKŁADZIE SCEN W ODCINKU 493 PROSZĘ O POMOC:)POZDRAWIAM:-)
Donia15 2012-12-21 13:07:29
OMG!!
Dodaj komentarz:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zarejestruj się.
Zobacz również
Bitwa

Monika vs Edyta

Monika
Edyta
Liczba głosów: 82863
Zobacz wszystkie bitwy »
Ankieta

Której parze kibicujesz najmocniej?

  • Agata i Marek
  • Hana i Piotr
  • Lena i Latoszek
  • Wiki i Tomasz
  • Nina i Sambor
  • Ola i Przemek
  • Wiki i Adam
  • BARWY SZCZĘŚCIA Zapraszamy na powtórki
  • M JAK MIŁOŚĆ Zapraszamy na powtórki!
  • M JAK MIŁOŚĆ M jak Muzyka - K jak Kacper!
  • BARWY SZCZĘŚCIA Barwy szczęścia bezkonkurencyjne!
  • M JAK MIŁOŚĆ Kulisy: Grabina w płomieniach
  • BARWY SZCZĘŚCIA WIDEO: Pierwszy zwiastun 9. sezonu!
więcej >> x
 
BARWY SZCZĘŚCIA Zapraszamy na powtórki