TVP.pl Informacje Sport Kultura Rozrywka VOD Serwisy tvp.pl Program telewizyjny
 
Odwiedź Na dobre i na złe na Facebooku-u Oficjalny kanał serialu na YouTubie

Odcinek 492

Data publikacji: 2012-09-19 
Jeśli nie widzisz odtwarzacza video zainstaluj Flash'a.
Zobacz zwiastun odcinka
TAGI:   odcinek 492 |
Komentarze
Paulina2605_a 2012-09-19 21:31:43
Kto wie jak nazywały się ścieżki dźwiękowe z dzisiejszego odcinku?
kiki93s 2012-09-19 21:32:07
no wkońcu Falkowicz (:
motykaisłońce 2012-09-19 21:34:26
FALkoWICZ!!!! Wreszcie :D Ile można czekać?
dżdżownica 2012-09-19 21:45:55
a nie uważacie że ten facet który leży w śpiączce i ma obrączkę J plus H będzie mężem Hany??????
osmoza 2012-09-19 21:47:29
Moim zdaniem pacjent bezimienny (dziś nazwany przez oddziałową Jasiem) to mąż Hany. Nie wiem tylko jak realizatorzy wybrnął z tego, że w Internecie był film z egzekucji i odbył się właściwie jego pogrzeb, ale to raczej on.
dżdżownica 2012-09-19 21:50:51
noo ale szkoda bo bardzo Hana i Piotr do siebie pasują. A po drugie ta Miri da zdjęcie Przemkowi Hany i Jordana więc to już jakby kolejny trop:)
weraa 2012-09-19 21:52:29
tez mi sie cos tak wydaje..bardzo bym chciala zeby tak nie bylo..:( tylko troche to jest nierealne...nawet bardzo ale to taki maly szczegol! ciekawa jestem tylko w ktorym odcinku to sie okaze..czy to bedzie tak od razu ze Hana na dobre nie zdazy sie wprowadzic do Piotra i bedzie juz wracac do domu z mezem czy dadza im troche czasu razem spedzic...
weraa 2012-09-19 21:53:52
a w dzisiejszym odcinku oni byli tacy slodcy hahah powinno sie dla nich wszystko dobrze skonczyc a nie...jakis kurde pacjent bezimienny wszystko namiesza :(
dżdżownica 2012-09-19 21:57:12
a wogóle jak myślicie czy Ludmiła przeżyje?
weraa 2012-09-19 22:01:31
w intetnecie sa informacje ze podobno niestety umrze :( w 493 odcinku :(
kartez 2012-09-19 22:10:11
to nie będzie jej mąż i tyle w temacie. zbyt dużo wskazówek, Hana ma wytatułowane *J* na nadgarstku, dzis okazuje sie że jej mąż miał na imię James. W szpitalu leży pacjent z takim samym amuletem jaki Hana dała Lenie, ma obrączkę z inicjałami J+H. Pojawiają sie fragmenty z planu gdzie Hana spaceruje z jakims kolesiem, amerykańskim aktorem. i jeszcze jedno - wierzę że twórcy serialu nie wzorują sie na modzie na sukces. ale te zagrywki dają im oglądalność bo wątek Hany i Piotra odświeżył na maxa ten serial. oni mogą się rozstać, ale nie z powodu powrotu męża Hany.
weraa 2012-09-19 22:10:18
tytul atrykulu z super seriali : NA DOBRE I NA ZŁE, odc. 491. JAMES, mąż HANY GOLDBERG, był MIŁOŚCIĄ jej ŻYCIA. Czy MĄŻ HANY ŻYJE? GOLDBERG zostawi GAWRYŁO.
weraa 2012-09-19 22:11:09
no to co powiesz na to?!
dorotti 2012-09-19 22:15:54
David O'Dowda & Rachel Wood - Smile to jest piosenka z dzisiejszego odcinka
kartez 2012-09-19 22:16:52
ja nie wierze w te sensacyjne tytułu bo po ostatnim odciku ubiegłego sezonu aż wrzało w necie od haseł typu *strzelanina w lesnej gorze, jeden z nich nie przezyje* i co i falkowicz i gawrylo calkiem dobrze sie maja
max 2012-09-19 22:30:58
powiem krótko. To już nawet nie jest dyskryminacja zwolenników MiNi, to jest wręcz jawne olewanie i ignorownie fanów tego wątku. Trzeci odcinek nowego sezonu a Ich widać było może przez dziesięć minut łącznie we wszystkich trzech odcinkach. W newsie "Jesteś albo podły, albo głupi" na końcu napisano takie zdanie ..."Stop! Więcej nie zdradzimy." Już wtedy chciałem napisać, że więcej nic nie ma do zdradzenia. Takie traktowanie widzów doprowadzi Ich do zniechęcenia...
weraa 2012-09-19 22:31:57
plus jeszcze fakt ze jak p. Baar jest na planie to nie ma p. Bukowskiego i na odwrot? jak maja krexic wspolne sceny?
karola22 2012-09-19 22:38:31
Zgadzam sie z Toba max! Czekalam tydzien z nadzieja , ze moze pokaza ciekawa scene z MiNi ... i nic, kompletne olewanie czlowieka.... Kiedy wkoncu pokaza scene ktora byla w zwiastunie 14 sezonu????
kartez 2012-09-19 22:42:39
trzymam sie swojej wersji. jezeli okaze sie inaczej przestaje ogladac ten serial i wlacze sobie Krola Lwa albo Pocahontas bo beda bardziej wiarygodne od tych bredni. facet chyba z rok sie nie ujawnia,nie kontaktuje z rodzina ani z sama Haną (chociaz wie ze pracuje sobie w lesnej gorze), wsiada do polskiego pociagu, dostaje baty i laduje...... gdzie? w lesnej gorze. i trafia pod opieke gawryly. rany boskie
weraa 2012-09-19 22:46:31
ale ja tez poki co wierzylam ze to nie on..dopoki nie przeczytalam tego artykulu! i nie zobaczylam raportow z planu! czekalam 3 miesiace az wkoncu bedzie nowy sezon w ktorym oni mieli byc razem!! a tu mezus sie nagle pojawil i przypomnial sobie o zonie...!! to jest gorsze jak te wszystkie brazylijskie telenowele!! cuda to moze zdarzaja sie ale w izraelu a nie w polsce i zaden myslacy widz w takie brednie nie uwoerzy!!
kartez 2012-09-19 22:55:18
poczekamy zobaczymy co bedzie. jeszcze pare odcinkow i sprawa sie wyjasni bo mam nadzieje ze nie beda tego ciagnac jak tej sprawy z przesladowca Hany. w kazdym razie jak rozwala ten zwiazek w ten sposob nie bedzie wesolo
Joaono_92 2012-09-19 22:59:22
karola22 też się zastanawiam nad odpowiedzią do tego pytania
kk7 2012-09-19 23:00:16
Ale słuchajcie czy ten tatuaż, który ma Hana to nie jest czasem po prostu prywatny tatuaż Kamilli Baar ;-) ? W związku z tym nie mający nic wspólnego z sprawą jej niby męża ? Bo mnie się wydaje, że widziałam gdzieś w necie jej zdjęcie bodajże jak kręcili materiał gdy czytała wiersz dla Żurnala i tatuaż na pewno miała na nadgarstku ;-) . A może to tylko taki na potrzeby serialu, zrobiony henną ;-) .
weraa 2012-09-19 23:02:21
ale tatuaz to chyba najmniej wazny element..to ze go ma nie swiadczy o tym ze ten maz zyje..
kartez 2012-09-19 23:05:19
wiesz kk7 moze i prywatny a imie domniemanego meza tylko dopasowali do tatuazu :)
motykaisłońce 2012-09-19 23:06:08
Ale przecież wszystkie te zabiegi są po to aby zachęcić widza. Serial Pokroju Na dobre i na złe, nie ma za zadanie być realny i jak najbardziej zbliżony do rzeczywistości. Już samo zachowanie lekarzy w stosunku do pacjentow jest jedną wielką fikcją. Gdyby Ndinz, opierało się tylko na codzienności szpitala, to w każdym odcinku by ktoś umierał. A przeciez nie to chcemy oglądać włączając nasz ulubiony serial. Ja np. uwielbiam kiedy coś się dzieje. Dlatego tak bardzo lubie Falkowicza, który wniósł intryge i świeżość do serialu. I według mnie odcinki bez niego sa o wiele nudniejsze :) Musi się coś dziać między Haną i Piotrem, bo by skonczyli jak Zosia i Kuba- nudno. Teraz narzekacie na brak Sambora i Niny. Ale zapewniam was, że gdyby w serialu było tylko sielankowe zycie HiP, MiN i WiP, serial by się szybko znudził. Tak było pare lat temu, kiedy to nawet ja przestałam to oglądać. Tak to jest. Ogląda się serial zeby zobaczyć np w wypadku par ,,Kiedy oni będą razem?" albo w wypadku innych postaci ,,CO dalej bedzie z nim?" Także nie narzekajcie, tylko uszanujcie, że scenarzysci nas zaskakują. A ze czasami z lepszym lub gorszym skutkiem. No cóż :) Najważniejsze ze NIE WIEJE NUDĄ :D
karola22 2012-09-19 23:08:18
JOAONO_92 KIEDY BEDZIE FILMIK Z MiNi na twoim profilu na you tube????
kartez 2012-09-19 23:12:12
nie ma byc nudno. to co piszesz motykaisłońce - zgadzam sie 100%. ale nie mozna ludziom wciskac takiej totalnej zenady... z prochu powstales (DOSLOWNIE)mezu Hany, zyjcie dlugo i szczesliwie?? katastrofa
kk7 2012-09-19 23:13:31
No tak, ale jeśli ten facet z bandażem na twarzy naprawdę okaże się mężem Hany to ten serial będzie niczym brazyliana ;) . Ja rozumiem fikcja itd, oczywiście, ale to byłoby już tak strasznie naciągane ;) .
max 2012-09-19 23:16:24
ja nie oczekuję, że będą tylko MiNi i że będzie między nimi tylko sielankowo. Niech się dzieje, dzieje jak najwięcej - tylko z sensem - i niech będzie Ich tyle samo co innych par - ni mniej, ni więcej.
weraa 2012-09-19 23:16:29
zgadzam sie z Wami w 100%! ;)
motykaisłońce 2012-09-19 23:17:00
Kartez - zawsze mogli wymyśleć coś jeszcze mniej realnego i pokręconego. A pomysł z mężem Hany, będzie slużył tylko i wyłącznie chwilowemu zakłóceniu uczucia Piotra i Hany.:) Tak Samo jak Falkowicz był potrzebny Ninie i Samborowi oraz Ludmiła Przemkowi i Wiki. Proste ;) Z Leną i Witkiem było to samo - Agata i ten profesorek. Już nie wspominając serialowych seniorów - Kube i Zosie, gdzie wiadomo było,że będą razem od początku, ale po drodze był Mikołaj, Pawica, Agata itp. (Dlatego to piszę, bo jestem własnie po starych odcinkach hehe) :D
kartez 2012-09-19 23:18:53
a jak to bedzie jej maz to niech ich odesla do Izraela. moze Michal i Nina beda rzadzic :)
motykaisłońce 2012-09-19 23:19:09
Ale w sumie macie racje, dolączam się do tych protestów i też sobie pokrzycze a co:P WIĘCEJ FALKOWICZA! WIĘCEJ FALKOWICZA! A jak mi go zmienią na lepsze, albo mu dadzą jakąś panne to zabije XD
weraa 2012-09-19 23:21:06
o to ze zmienia Falkowicza na lepsze to bym sie raczej nie martwila xd
kartez 2012-09-19 23:21:47
motykaisłońce to chcialem tez dopisac. bo nawet jak to bedzie ten james to jeszcze nie znaczy ze ona do niego wroci :) a takie zwirowania dobrze nawet zrobia I Hanie i Piotrowi no i serialowin tez
weraa 2012-09-19 23:21:52
a jak wycofaliby Hane z serialu to przestane ogladac ten serial!
weraa 2012-09-19 23:22:58
ale to bd jej maz czyli ktos bardzo wazny dla niej..czyli raczej pewne ze wroci do niego
kartez 2012-09-19 23:26:26
Falkowicz jeszcze da wszystkim popalic :) na bank. Ludmila byla tylko na chwile mowila to juz jakis czas temu wiec nietrudno sie domyslec ze umrze. Barr w jakims wywiadzie mowila ze bedzie to dlugi pobyt w szpitalu wiec mysle ze troche pogmatwaja im zycie ale w koncu dadza im byc razem
kk7 2012-09-19 23:27:40
Ale to kupy nie trzyma ;) . Skąd by się ten obandażowany vel domniemany mąż Hany nagle znalazł w Leśnej Górze, przecież jego niby zabito w Nigerii... Nie wiem, wydaje mi się, że jakieś mocno naciągane. Może ten gość miał gdzieś kontakt z mężem Hany i tę obrączkę z ich inicjałami przytaszczył do Polski w ramach pamiątki dla H. ;) . Może też był więziony przez terrorystów , ale udało mi się nawiać ;) .
weraa 2012-09-19 23:27:51
dlugi pobyt w szpitalu w sensie?
Joaono_92 2012-09-19 23:28:53
karola22 scenki z MiNi oraz HaPi będą jutro z rana.
kartez 2012-09-19 23:31:33
do kk7 pisalem to juz w komentarzu do jakiegos poprzedniego odcinka, ze to wlasnie tak moze byc. moze ten maz przed egzekucja przekazal te gadzety jakiemus przyjacielowi z prosba zeby odnalzl hane i jej to oddal. kumplowi udalo sie zwiac i w ten sposob sie to rozwiaze. a dlugi pobyt w szpitalu w sensie ze dluzsza rola.
kartez 2012-09-19 23:33:13
dobra idziemy spac. a na koniec powtarzam - to nie bedzie maz Hany.
max 2012-09-19 23:47:49
Joaono why?... Parafrazując byłego trenera repezentacji w piłce nożnej ;)
Joaono_92 2012-09-20 00:05:06
Mój laptop ma juz swoje lata i niestety sie przegrzewa po 1 godzinie i czasami sie całkowicie rozlącza. Dzis tak było i nietsety pół godziny pracy na marne, więc musi chwile odpocząć.
karola22 2012-09-20 00:08:13
:(
max 2012-09-20 00:09:36
:(
Joaono_92 2012-09-20 00:17:16
Filmik z MiNi dostepny na moim kanale (zmiana środowiska) :)
majeczkaes 2012-09-20 07:03:19
Ja nie będę komentować ostatniego odcinka. I tak czuję że coraz mniej chce mi się oglądać ten serial. Ale będę cierpliwa. I czekam co to to z tego będzie....
Joaono_92 2012-09-20 08:11:57
Dla zainteresowanych scenki z Haną i Piotrem dostępne na moim chomiku.
max 2012-09-20 09:05:03
muszę przyznać, że choć raz scenarzyści mnie nie zawiedli w sposobie przedstawinia problemu wynikłego dla MiNi w związku ze stażem. Przynajmniej w dużej mierze, bo jednak dialogi mogłyby być nieco dłuższe i bardziej rozbudowane. Zwłaszcza ten między Niną i Michałem...
Joaono_92 2012-09-20 10:34:38
Oficjalnie scenki z wczorajszego odcinka z MiNi oraz HaPi dostępne na moim profilu youtube :)
hana<3 2012-09-20 11:32:28
joaano WIESZ CO MOGŁABYŚ DODAĆ SCENKI Z HAPI Z WCZEŚNIEJSZY ODC ? PLEAS Z GÓRY DZIĘKI
anuśka 2012-09-20 11:48:59
Ten pacjent to napewno mąż Hany. Więc jeśli tak to ona nawet nie będzie się zastanawiała czy wybrać męża czy Piotra i wiadomo że wróci do męża. Myślicie naprawdę że Hana i Piotr jeszcze kiedyś będą razem? Ja bym bardzo tego chciała i te wasze komentarze są pocieszające. Mam nadzieję że ten mąż nie zostanie na długo w serilu. Pogra kilka odcinków i go nie będzie bo przecież nie włączą go na stałe do obsady. Więc zanimon się w ogóle pojawił to ja mam nadzieję że zginie w jakimś wypadku albo coś mu się stanie że umrze wtedy Hana i Piotr będą mogli znowu być razem. Ale pewnie trochę sobie na to poczekamy. Obyśmy nie musieli długo czekać.
hana<3 2012-09-20 11:54:22
NO właśnie przecież to jest postać gościnna więc później wyjedzie a hana nie i na ale może nie wybierze męża tyko piotra P.S : Ja i tak nie wierze w tego całego męża
anuśka 2012-09-20 12:05:50
Ja się już przestałam łudzić chociaż bardzo bym chciała żeby to nie był jej mąż. Ale chyba niestety będzie. Wszystkie znaki na niebie i na ziemi na to wskazują. A jeśli to się okaże jej mąż to napewno wybierze męża co do tego nie mam wątpliwości. Przecież oni nadal są małżeństwem bo rozwodu nie było tylko ona była przekonana że on nieżyje więc formalnie są małżeństwem. Miejmy tylko nadzieję że ten mąż tak szybko jak się pojawił tak szybko zniknie ale sam bez Hany. Hana ma zostać. Więc jedynym rozwiązaniem dla niego będzie śmierć.
weraa 2012-09-20 13:28:16
Gorzej jak ona wyjedzie z nim! :(
anuśka 2012-09-20 13:54:55
Nie wprowadzajmy paniki. Nigdzie nie jest napisane że pani Kamilla rezygnuje z gry w serialu więc ona raczej nie wyjedzie. Mam taką nadzieję. Poza tym ona nadal pojawia się na planie. A gdyby miała zrezygnować to pisałyby o tym portale. W prawdzie z raportów z planu widać że już dawno pani Kamilla i pan Marek mieli wspólne sceny ale oboje na tym planie się pojawiają. Tylko nie mogę sobie narazie wyobrazić jak to będzie wyglądało to znaczy jak Hana i Piotr będą po tym wszystkim spotykali się na korytarzu w szpitalu, jak będą ze sobą rozmawiali. Może Piotr całkowicie poświęci się klinice i rzadko będzie się pojawiał w szpitalu żeby nie spotykać się z Haną. Pan Marek ma ostatnio wspólne dni zdjęciowe z Michałem Żebrowskim. Kurcze żeby to zamieszanie między Haną i Piotrem szybko się skończyło i żeby znowu byli razem.
weraa 2012-09-20 15:20:55
Mysle ze jezeli oni rozstana sie teraz ( a wszystko na to wskazuje :() to nie wroca juz do siebie nigdy :( boze nie wyobrazam sobie tego...oni tak s uper do siebie pasuja!! A w sie osttnim odcinku byli t acy super :( Hana prawie caly caly czas sie usmiechqla i widac ze Piotr tez byl szczesliwy :(
NatuSS1995 2012-09-20 15:40:03
Słuchajcie to nie będzie jej mąż bo przecież w 993 zdjemują temu facetowi bandaże i Przemek będzie miał jego zdjęcie, a ja widziałam zdjęcia, że nawet Hana i Piotr byli razem w kościele, a na inncyh byli razem uśmiechali się i jeszcze przy nich stał Przemek to nie możliwe a ja myśle, że obsada chce po prostu dać nam troche adrenaliny. . .A ten filmik co byli nad jeziorem to wydaje mi się że to jest może po prostu bart męża Hany, albo jakis przyjaciel który np spotkał się z nim przed egzekucją i on dał mu , żeby on przekazał to Hanie i on chciał ale go pobili w tym pociągu to by była jedna całość bo to nie ma sensu ze on nagle zyje. . . A zresztą właśnie boje się że ten wypadek co Hana "niby będzie miała to , że to Piotr umrze :(( Ja chce HaPi !!
kartez 2012-09-20 16:01:25
i ja popieram wersje wydarzeń NatuSS1995. oprócz tej śmiercin Piotra. Jeżeli tak kluczowa postać serialu miała by odejść już dawno by o tym trąbili,jak to było z Hanką :) to że Baar i Bukowski przez jakiś czas nie mają wspólnych ujęć, to przecież nic a nic nie znaczy. odcinków nakręcono już pewnie na 2-3 miesiące, więc w czym problem. to właśnie ma dać tą niepewność a co za tym idzie dużą oglądalność :) Przemek będzie miał zdjęcie ale widzom zapewne tego męża nie pokaża od razu bo od razu byłoby wiadomo. nie wiem ale mąż gdyby żył, przygotowałby ją inaczej na takie pośmiertne spotkanie :) oglądam ten serial z moją narzeczoną i z męskiego punktu widzenia nie wierzę w to że ten mąż żyje.
anuśka 2012-09-20 17:29:04
Ludzie nie wprowadzajcie zamętu i paniki! Jaki wypadek! Jak kręcili ten niby wypadek chociaż wcale nie wiemy czy kręcili wypadek to planie była sama pani Kamilla i nikt więcej. A poza tym pan Marek ciągle pojawia się na planie nawet dzisiaj był więc to chyba nie znaczy że zrezygnował. Gdyby miał zrezygnować to jak ktoś wcześniej napisał pewnie by o tym trąbili bo on jest jedną z głównych postaci w tym serialu. A to że dzisiaj na planie były kartonowe pudła to nie znaczy że kręcili wypadek. Jedna śmierć w kartonach wystarczy. Dlaczego więc uśmiercacie Piotra? Oni oboje nadal grają w serialu. A jak się rozstaną to też przecież nic nie przeszkadza żeby oboje grali i pracowali w szpitalu. Przecież ich postacie nie muszą się spotykać w pracy można tak napisać scenariusz żeby się nie spotykali. Zwłaszcza że ostatnio nie mają wspólnych scen. A co do męża mimo tych waszych wątpliwości ja jednak myślę że to będzie jej mąż bo te wszystkie historie z bratem męża czy kimś innym są według mnie bardzo naciągane. Więc mimo że nam wszystkim wydaje się to głupie i bezsensowne i wszyscy łącznie ze mną chcielibyśmy HaPi widzieć razem to chyba jednak będzie jej mąż i sporo namiesza. A przede wszystkim doprowadzi do rozpadu fajnego związku. A jak o tym pomyślę to chyba przyznaję rację werze jak się rozstaną teraz to chyba raczej już nie będą razem niestety. Więc po co było ich łączyć i po co teraz pokazywać te wszystkie piękne sceny HaPi szczęśliwych? Chyba tylko po to żeby zagrać na nerwach fanom tej pary. Mogli sobie przecież być tylko znajomymi z pracy żyć sobie oddzielnie a nie teraz takie szczęście a za kilka odcinków pewnie będą się unikać. Gdyby byli tylko przyjaciółmi czy znajomymi to łatwiej byłoby nam teraz oswoić się z pojawieniem się męża Hany. A jeszcze wracając do pana Marka i Piotra. Przecież do serialu ma wrócić Dereszowska a jej postać jest związana z Piotrem a z tego co wiemy to Dereszowskiej jeszcze na planie nie było. Więc cóż pozostaje nam czekać na dalszy rozwój sytuacji albo dać sobie spokój i nie oglądać.
Hanocholiczka♥ 2012-09-20 17:57:12
Heeej wszystkim .! Ja też nie wierzę , że jest to mąż Hany. Jeśli Hana nie będzie z Piotrem to nie ma po co oglądać ndinz. Też tak myślicie ?
anuśka 2012-09-20 18:22:10
Ja też tak myślę bo oglądam ten serial głównie dla nich. Jak się rozstaną to pewnie przestanę oglądać albo będę oglądała na wyrywki - kiedy mi się zechce. Szkoda słów. Ja w głebi duszy też w to nie wierzę pewnie podobnie jak wszyscy fani pary HaPi. Ale rozum podpowiada że to chyba jednak niestety jest jej mąż.
kartez 2012-09-20 18:22:22
Dereszowska to może się "zaopiekować" Falkowiczem :)
motykaisłońce 2012-09-20 18:32:32
O nje, o nje, o nje. Protestuje! Falkowiczem to sie moge zaopiekować ewentualnie Ja:) Razem będziemy knuc i zatruwać życie innym :D A tak na serio, nie wyobrażam soboe falkowicza z kimś w związku. To by mi zepsuło całą postać. No chyba, że ją uwiedzie, wykorzysta i porzuci. Wtedy jestem w stanie to zaakceptować. :D FALKOWICZ GÓRĄ! A co do Hany i Piotra. Naprawdę ładna są parą, widzowie ich lubia i scenarzysci o tym wiedzą. Więc jak najlepiej podbic oglądalność? Rzucając ich związkowi kłody pod nogi (czyt. Męża itp) :P
Hanocholiczka♥ 2012-09-20 18:35:22
anuśka : Szkoda że najprawdopodobniej to mąż Hany . ;( Taka z nich fajna para.
truskawa11 2012-09-20 18:58:40
Nawet jeżeli sie okaże,że to bedzie mąż Hany, to nie znaczy wcale, że ona do niego wróci i zostawi Gawryłe.!!!!!! To się po prostu nie może tak skończyć!
anuśka 2012-09-20 18:58:50
Ja już chyba wszystko powiedziałam na ten temat. Szkoda mi słów na głupotę ludzką. Jak dalej oglądać serial patrzeć na ich szczęscie wiedząc że to zaraz się skończy i się rozstaną? Nie wiem jest mi smutno i tyle. Ciężko się teraz patrzy na te sceny a ten mąż to pewnie się okaże dopiero w listopadzie albo na początku grudnia więc nie wiem jak to dalej będzie.
anuśka 2012-09-20 19:02:02
Jakto nie wróci. Napewno wróci. Przecież oni dalej są małżeństwem i ich ślub jest ważny. Rozwodu nie było. Na 100% wróci do męża. Szkoda mi tylko Piotra. No i żeby ani Hana ani Piotr nigdzie nie wyjeżdżali ani nie umierali bo wtedy to już napewno nie będę oglądała tego serialu
weraa 2012-09-20 19:05:09
oni sa razem tacy slodcy!! jak nie beda razem tovna prawde ten serial stanie sie taki pusty :( niektore ich rozmowy sa takie smieszne! po prostu tak pasuja do siebie! anteaz pojawi sie najprawdopodniej jakis mezus ktiry wszystko zepsuje bo nie wierze zeby Hana wybrala Piotra jesli tak kochala meza! tylko nie rozumiem tego ze on nie dawal przez tyle czasu sladow ani znakow zycia..bo ona pewnie przez dluzszy czas umierala z rozpaczy po jego smierci a on teraz sie tak nagle pojawi i wszystko bd mialo wrocic do normy jakby tych kilku lat wg nie bylo :( NIE TO NIE MOZE BYC PRAWDA I TYLE, :(
weraa 2012-09-20 19:06:56
nie no..smierc ktoregos z nich to juz na prawde bylaby przesada!!
kartez 2012-09-20 19:28:58
tak naprawdę to oni we dwójkę napędzają oglądalnośc. wcześniej nie było w tym serialu pary która tak okazywała by zafascynowanie soba namietność i sex. wiem ze po tekscie "przeciez moze mnie pan przebadac na miejscu panie doktorze => już cie przebadałem" nikt ani nic nie wyrwalby mi tej kobiety z rak. a to dziala w obie strony :) jeszcze bedzie dobrze a za cukierkowo byc nie moze caly czas bo by bylo mdle :)
Niuszka90 2012-09-20 19:49:43
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! Nareszcie mój kochany Falkuś! :D
anuśka 2012-09-20 20:18:31
A co myślicie o tych kartonowych pudłach, które były dzisiaj na planie? Bo ja już sama nie wiem co tym mysleć. Przecież wydaje mi się że gdyby któryś z głównych bohaterów miał odejść z serialu to by o tym gdzieś pisali. Ale to przez pewien inny serial wiążemy kartonowe pudła z jednym. Ale uważam podobnie jak wera że śmierć albo Piotra albo Hany byłaby grubą przesadą i ja napewno zakończyłabym oglądanie tego serialu. A wy co tym wszystkim myślicie?
alicjas013 2012-09-20 20:28:19
ja uwazam, ze hana i piotr bardzo, bardzo do siebie pasuja!!! ja juz wszystko przezyje: wiki i przemka, wiki i piotra, a nawet nine i michala (chociaz oni sa razem, na szczescie;-)), ale jezeli rozpadnie sie zwiazek hany i piotra to ja oficjalnie skladam deklaracje, ze Na dobre i na zle treaci jednego widza!!!
anuśka 2012-09-20 20:32:02
Ja się chyba za bardzo przywiązałam do oglądania. Ale nurtują mnie te kartonowe pudła. Myślicie że są związane z wypadkiem? Ja też już wszystko przeżyję ale napewno nie wypadek Piotra albo Hany. Wtedy serail straci jescze jednego widza.
motykaisłońce 2012-09-20 20:41:43
Skąd wgl wziął się u was ten dziwny pomysł ze śmiercią Hany albo Piotra. Bo kartonowe pudła?? Ludzie!! Nie osłabiajcie mnie XD
anuśka 2012-09-20 20:48:45
Bo ktoś już dzisiaj pisał w komentarzach że wypadek i że Piotr zginie. a niestety przez jeden serial nauczeni wiemy z czym się wiążą kartonowe pudła i wiemy jak jedna bohaterka skończyła w związku z pudłami. Wiem to wcale nie musi oznaczać wypadku po prostu ktoś poruszył ten temat i dlatego pytam co tych pudłach myślicie.
kartez 2012-09-20 20:48:52
kartony to juz kiedys byly i nawet zawrotna kariere zrobily :) tam nie zginia zadna Hana i zaden Piotr. Bedzie wypadek na jeziorze a lekarze znajda sie tam z oczywistych wzgledow. co niekotrzy sie chyba za bardzo nakrecaja :)
weraa 2012-09-20 20:51:21
Nie no smierc bylaby juz przesadzona haha byloby to juz ssmieszne! Oni musza byc razem! Zaczelam ogladavc tenn serial dla nich i teraz nie moze sie toczmienic!
anuśka 2012-09-20 20:55:29
A co mają kartony do jeziora? To dwie różne sprawy. Sceny nad jeziorem były kręcone na początku września a kartony były dzisiaj na planie. Ale masz rację że kartony zrobiły już karierę w pewnym serialu więc może wystarczy. A co do tych kartonów to nikt się nie nakręca tylko po prostu chodzi o wymianę opinii na temat słynnych kartonów, które pojawiły się dzisiaj na planie.
sylka 2012-09-20 21:00:46
mam prośbę do wszystkich fanów Ndinz nie wymyslajmy Bóg wie czego na temat tych kartonowych pudeł czy jakiś innych sensacji poczekajmy na dalsze odcinki.niestety przekonałam się że scenarzyści robią co chcą nie zwracają uwagi na prośby fanów a powinni.Także jak scenarzyści postanowią że będzie wypadek Piotra czy Hany albo Hana będzie ze swoim mężem to żadne prośby tego nie zmienią.jestem wkurzona że tak mało jest Niny i Michała i raczej nie będzie ich więcej a nawet mniej sądząc po rozpisce planowej na fb.NiMi to naprawdę fajna para i naprawdę jest szkoda że nie rozbudują tego wątku bo według mnie mogło by byc bardzo ciekawie ciekawiej niż w wątku HaPi.Nie dziwie się że wątek HaPi czy WiPrz jest tak chetnie oglądany skoro ich jets wszędzie pełno.Może Nina i Michał są w serialu ale ciągle pokazywani osobno a tego nie uczekują widzowie .Fan NiMi oczekuje jak najwioęcej scen jak są razem a tego brak.Scenarzyści jesli choć trochę szanujecie widzów to nie pokazujcie im jakiejś brazylijskiej telenoweli tylko sceny z prawdziwego życia.I Prosszę was o sceny z MiNi razem.Może ktos to z twórców przeczyta chociaż wątpie ale nadziej umiera ostatnia.
motykaisłońce 2012-09-20 21:01:03
Ale Kartony się pojawiły już pare razy ,,na planie" z tego co pamiętam. Zresztą nie zauważyliście, że redakcja w swoich wpisach używa dużo wspaniałej ironii? :D (POZDROWIENIA DLA REDAKCJI!) Zresztą nie ma co sie nakręcać. Odcinki nie są kręcone po kolei. I to że na planie jest danego dnia p. Żebrowski i p. Bukowski nie oznacza, że musza miec akurat sceny razem :P Albo z kartonami XD Kręcą przeciez po pare scen danego dnia do róznych odcinków. Widze ze ta rozpiska burzy niektórym psychę XD FALKOWICZ GÓRĄ :D
kartez 2012-09-20 21:09:50
tak jest Falkowicz rządzi :) nie uśmiercili tej mendy choć bylo bliskoooo to i nie zabija tam nikogo innego :) ana koncu Falkowicz stanie sie Matka Teresa i bedzie czymil tylko dobro :)
weraa 2012-09-21 07:32:43
MĄŻ HANY jest w śpiączce. Czy JAMES PRZEŻYJE i rozbije ZWIĄZEK HANY i Piotra?...poczytajcie sobie na super seriale...:(
hana&wiki&aga 2012-09-21 11:38:01
Hej. A nie uważacie że w tym odcinku powinno być więcej scen gdzie coś się dzieje ? Zaniedługo ten serial będzie taki jak inne.. A tu szpital.. i wgl.. dlaczego nie ma tak jak wtedy Hana i Zosia miały wypadek, to z Haną takie coś jest o wiele lepsze niż ona powiedziała ten tak zrobił i poszli do łóżka. :D A co do HAny strasznie lubie tą aktorke i jeśli teraz jej mąż cudownie ożyje to będzie to żenada.. A tak jest własnie w super seriale.. :(
anuśka 2012-09-21 12:24:00
Super Seriale to nie wiem czy wiarygodny portal. Oni tak zawsze piszą żeby podnieść oglądalność i wzbudzić ciekawość. Też widziałam te artykuły. Jest ich sporo i we wszystkich jest w sumie napisane to samo. Oni może się sugerują tymi naszymi domysłami na temat tego męża. Nie sądzę żeby mieli jakieś pewne informacje na ten teamt bo tak naprawdę to nikt ich nie ma tylko produkcja.
kartez 2012-09-21 12:32:30
super seriale to jest jeden z wiekszych szmatlawcow internetowych, cos w stylu faktu albo se. tytuly sa jakie sa a w tekscie pojawiaja sie one ze znakami zapytania. byc moze nawet cos tam sie sprawdza, ale nie zapomne jak po ostatnim odcinku poprzednego sezonu wypisywali bzdury, ze Falkowicz nie przezyje, ze w ogole odchodzi z serialu. i co. to jest brukowiec i szukaja sensacji
Asia909 2012-09-21 13:54:42
Ja już nie wiem o co tu chodzi. Mąż Hany umarł, dostała jego prochy i git. A tu nagle on zmartwychwstaje! A tak wracając do odcinak 491: On jak na razie był najlepszym odcinkiem w sezonie 14. Inne to takie se. Szkoda że Ludmiła umrze. Wydaje mi się że coś zaiskrzy między Miri a Przemkiem bo tak słodko trzymali się za ręce a Przemek patrzył się na nią jak... Piotr na Hanę*. Mam nadzieję że ten NIBY mąż Hany umrze, przedawkują mu leki i Hana i Piotr będą razem :) *Lepsze porównanie nie przyszło mi do głowy. xD
jaga28 2012-09-21 13:56:32
NARESZCIE FALKOWICZ :) Więcej Żebrowskiego proszę ; D
weraa 2012-09-21 14:06:20
oni sa dla siebie stworzeni w tym serialu! przeciez ten maz umarl i po co teraz znowu niszczyc wszystko co Hana sobie ulozyla przez ten czas swojego dotychczasowego pobytu w polsce i nagle znowu jej sie wszystko zawali ;( to jest nie fari! dla jej dobra zostawili by to wszystko tak jak jest a nie wymyslali jakies glupie niemozliwe sytuacje ze zmartwychwstanuem Jamesa! irytuje mnie to juz!!
anuśka 2012-09-21 14:54:27
Nie tlko ciebie irytuje! Robią już z Hany kompletną ofiarę! Na nią spadają wszystkie nieszczęscia jakie tylko są możliwe. Masz rację ułożyła sobie już życie w Polsce a tu nagle jak Filip z konopii pojawia się mąż. A on nie zmartwychwstał tylko ona myślała że on nie żyje zresztą już sama nie wiem jak to naprawdę jest. A poza tym przecież drogi Hany i jej męża już się dawno rozeszły. Ona sobie ułożyła życie tutaj a on co? teraz to wszystko burzy swoim pojawieniem się. I co dalej będą sobie długo i szczęśliwie żyli w Polsce? Hana będzie pracowała w szpitalu i codziennie widywała się w pracy z Piotrem? Jak będą wyglądały ich relacje? Hana i jej mąż teraz reprezentują dwa różne światy. Mam nadzieję podobnie jak ty wera że ten mąż szybko zniknie. Przedwakjue albo zginie w wypadku albo po prostu wyjedzie bo zobaczy że w życiu Hany nie ma już dla niego miejsca ( bo naprawdę nie ma ). A czy jak ten mąż już zniknie Hana będzie z Piotrem? Kurcze nie wiem chciałabym. Ale nie wiadomo w jakiej atmosferze się rozstaną. JA CHCĘ HAPI!!!!!!!!!!!
weraa 2012-09-21 15:09:59
no wlasnie..boje sie ze Piotr bedzie sobie wyobrazal ze byl jakby tylko po to zeby wypelnic dziure do tamtym ;( ze teraz jak wroci maz to oni nawet nie beda przyjaciolmi! a przeciez tyle razem przeszli tyle problemow rozwiazali! nikt nie chce tu tego James a Hana to jest na czele! znowu cala jej przeszlosc bedzie do niej wracac! a chyba nie chodzi o to zeby chodzila caly czas z nosem na kwinte tylko zeby byla szczesliwa!! tak jak z Piotrem!!!!!!!!!!!
kartez 2012-09-21 15:18:18
ja mysle, ze jezeli juz nawet to bedzie jej maz, to rzeczywiscie sporo czasu minelo, by laczylo ich to co kiedys. mam nadzieje ze ten koles pojawi sie tylko na chwile. nie musi umierac po raz drugi, poprostu tak jak sie pojawi tak i zniknie bardzo szybko. bo jeszcze zaserwuja jej kilka takich doswiadczen i Hana wyladuje u czubkow.
anuśka 2012-09-21 15:42:17
Masz rację kartez może nie powinniśmy go od razu uśmiercać bo Hana już i tak sporo przeszła a nie chcemy żeby wylądowała u czubków. Więc może znajdą inny sposób żeby on zniknął tak szybko jak się pojawił tylko jak. A co do Hany i Piotra to pewnie po rozstaniu trudno im będzie dalej się przyjaźnić. Smutne to niestety.
kartez 2012-09-21 16:15:05
Hana i Piotr wcale nie muszą się rozstać. Już raz ją zapewniał że będzie czekał, wiec jeżeli ja kocha to poczeka raz jeszcze aż ona poukłada sobie to wszystko - bo pewnie będzie chciała zrobić porządek w swoim życiu z honorem. i pewnie znowu będzie potrzebowała czasu. ja tam jestem realistą - na dobre to bajka dla dorosłych ale twórcy tego serialu dokładnie wiedzą czego chce ich widz i nie zabiorą im najfaniejszej zabawki w tym serialu czyli Hany i Piotra. dadzą troche adrenaliny i nerwów bo to też jest potrzebne
anuśka 2012-09-21 16:34:23
No dobrze powiedział jej że będzie czekał bo wiedział że ma jakieś szanse. Bo Hana jest wdową i żaden inny facet nie jest jej obiektem zainteresowań. A jak się okaże że to jej mąż i ona napewno do niego wróci to on na co miałby czekać? Łudzić się że ona zostawi męża dla niego? Albo że ten mąż wyjedzie albo coś się z nim stanie tak można czekac w niekończoność. Chciałabym żeby było tak jak mówisz kartez że to tylko chwilowa robota ztym mężemżeby dodać adrenaliny widzom. Też jestem realistką i nie wiezrzę w żadne chwyty marketingowe.
kartez 2012-09-21 16:41:14
ale dlaczego wszyscy uparcie twierdzą że ona NA PEWNO do niego wróci?? to nie jest kurde takie proste. co on stanie przed nią i ona rzuci mu się na szyję i będą żyli długo i szczęśliwie? to że łaczy ich ten papier to niczego nie przesądza. takie sytuacje nie rozwiązują się z dnia na dzień. wyobrażasz sobie że angażujesz się w jakiś nowy związek, wraca stara miłośc i nagle mamy powrót do przeszłości? ja to widzę trochę inaczej.
Dodaj komentarz:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zarejestruj się.
Zobacz również
Bitwa

Dwie oddziałowe

Iza
Wasiakowa
Liczba głosów: 58057
Zobacz wszystkie bitwy »
Ankieta

Której parze kibicujesz najmocniej?

  • Agata i Marek
  • Hana i Piotr
  • Lena i Latoszek
  • Wiki i Tomasz
  • Nina i Sambor
  • Ola i Przemek
  • Wiki i Adam
  • BARWY SZCZĘŚCIA WIDEO: Pierwszy zwiastun 9. sezonu!
  • BARWY SZCZĘŚCIA Zapraszamy na powtórki
  • M JAK MIŁOŚĆ Kulisy: Grabina w płomieniach
  • M JAK MIŁOŚĆ Zapraszamy na powtórki!
  • BARWY SZCZĘŚCIA Barwy szczęścia bezkonkurencyjne!
  • M JAK MIŁOŚĆ M jak Muzyka - K jak Kacper!
więcej >> x
 
BARWY SZCZĘŚCIA WIDEO: Pierwszy zwiastun 9. sezonu!